Нетната печалба на концерна Ford за изминалата 2009г. възлиза на 2.7 млрд. щатски долара, което ще рече, че той излиза на плюс за първи път през последните четири години.
Имайте предвид, че през 2008г. Ford отчете рекордна загуба в размер на 18,8 милиарда долара, което принуди концерна да прибегне до радикални мерки, довели както до увеличение на продажбите, така и до вече споменатата печалба.
Сред предприетите мерки са намаляване на персонала, оптимизиране на разходите за разработки на нови модели и строителство на заводи, а също и преструктуриране на дълговете. Само за месец април, Ford са намалили дълга си към кредиторите с почти 10 млрд., което се равнява на 38% от общия дълг.
За четвъртото тримесечие на 2009-та печалбата на Ford възлиза на 868 млн. долара, докато за същия период на предходната година загубата е била цели 5.9 млрд. долара. Трябва да отбележим, че в периода 2006-2008г. концернът изгуби около 30 млрд. долара и беше пред фалит, но шефовете му вече са по-спокойни и предвиждат 2010-та също да е успешна.
Имайте предвид, че през 2008г. Ford отчете рекордна загуба в размер на 18,8 милиарда долара, което принуди концерна да прибегне до радикални мерки, довели както до увеличение на продажбите, така и до вече споменатата печалба.
Сред предприетите мерки са намаляване на персонала, оптимизиране на разходите за разработки на нови модели и строителство на заводи, а също и преструктуриране на дълговете. Само за месец април, Ford са намалили дълга си към кредиторите с почти 10 млрд., което се равнява на 38% от общия дълг.
За четвъртото тримесечие на 2009-та печалбата на Ford възлиза на 868 млн. долара, докато за същия период на предходната година загубата е била цели 5.9 млрд. долара. Трябва да отбележим, че в периода 2006-2008г. концернът изгуби около 30 млрд. долара и беше пред фалит, но шефовете му вече са по-спокойни и предвиждат 2010-та също да е успешна.
Всеки, който разбира от коли!