Ford разкри концептуалния си модел Start, чиято цел е да представи новия 1.0-литров трицилиндров двигател от семейство EcoBoost.
За момента не са известни много подробности за агрегата, но от Ford твърдят, че неговата производителност е колкото на стандартен четирицилиндров с работен обем 1.6-литра, а в същото време отделяните CO2 емисии са под 100гр/км. По непотвърдени данни, този двигател ще се предлага в две версии, чиито мощности са 89 и 108к.с.
Самата концепция Start е само демонстративна, като не е предвидено да влиза в серийно производство, а другата и цел освен представянето на новия агрегат е за нея да се съберат отзиви и мнения на специалисти, по време на автосалона в Пекин, където ще бъде изложена.
Шасито на Ford Start е изцяло алуминиево, а каросерията му е изработена от рециклирани композитни материали. Автомобилът фактически няма почти никакво багажно отделение, но за сметка на това видимостта за водача и пътниците е отлична във всички посоки.
За момента не са известни много подробности за агрегата, но от Ford твърдят, че неговата производителност е колкото на стандартен четирицилиндров с работен обем 1.6-литра, а в същото време отделяните CO2 емисии са под 100гр/км. По непотвърдени данни, този двигател ще се предлага в две версии, чиито мощности са 89 и 108к.с.
Самата концепция Start е само демонстративна, като не е предвидено да влиза в серийно производство, а другата и цел освен представянето на новия агрегат е за нея да се съберат отзиви и мнения на специалисти, по време на автосалона в Пекин, където ще бъде изложена.
Шасито на Ford Start е изцяло алуминиево, а каросерията му е изработена от рециклирани композитни материали. Автомобилът фактически няма почти никакво багажно отделение, но за сметка на това видимостта за водача и пътниците е отлична във всички посоки.