Стандартният Ford Focus RS вероятно е напълно достатъчен за много хора, но винаги има и такива, за които важи максимата „колкото повече, толкова по-добре”. Именно за тях от Wolf Racing са разработили своята версия на модела, която ще направи дебют на предстоящото тунинг изложение в Есен (Германия) през ноември.
Инженерите на немската компания са успели да изстискат допълнителни 60к.с. от 2.5-литровия, петцилиндров агрегат, чрез модифицирана турбина и препрограмиран софтуер за управление, като крайният резултат е мощност от 360к.с. Цената на двигателния тунинг е 1 299 евро.
От Wolf Racing предлагат за Ford Focus RS също регулируемо окачване, което може да снижава автомобила с до 30мм., чиято цена също е 1 299 евро., по-стегнати пружини (219 евро), 20-инчови джанти (1 596 евро) и стикери с надписи Wolf RS 360 (98 евро.).
Инженерите на немската компания са успели да изстискат допълнителни 60к.с. от 2.5-литровия, петцилиндров агрегат, чрез модифицирана турбина и препрограмиран софтуер за управление, като крайният резултат е мощност от 360к.с. Цената на двигателния тунинг е 1 299 евро.
От Wolf Racing предлагат за Ford Focus RS също регулируемо окачване, което може да снижава автомобила с до 30мм., чиято цена също е 1 299 евро., по-стегнати пружини (219 евро), 20-инчови джанти (1 596 евро) и стикери с надписи Wolf RS 360 (98 евро.).