В края на 2009г. от Ferrari потвърдиха слуховете, че подготвят хибриден модел, базиран на 599 GTB Fiorano, а тези дни италианците разкриха неговата концепция, преди официалния и дебют в Женева.
От компанията все още не съобщават технически подробности около 599 Hybrid, но според непотвърдена информация, 6.0-литровият V12 двигател е комбиниран с електромотор, доставящ допълнителни 100к.с. мощ и 137Нм. въртящ момент.
Електрическият агрегат е монтиран до диференциала, а литиево-йонните батерии са поместени в пода. Въпреки че теглото на хибридното Ferrari е нараснало с около 100кг., допълнителната мощ го компенсира, а разходът на гориво е смъкнат с около 35%.
Ferrari 599 Hybrid разполага и с познатата ни от болидите във Формула1 система за регенериране на кинетична енергия KERS, доставяща допълнителна мощ в определени моменти, когато например е необходимо изпреварване.
Очаквайте подробности за автомобила съвсем скоро!
От компанията все още не съобщават технически подробности около 599 Hybrid, но според непотвърдена информация, 6.0-литровият V12 двигател е комбиниран с електромотор, доставящ допълнителни 100к.с. мощ и 137Нм. въртящ момент.
Електрическият агрегат е монтиран до диференциала, а литиево-йонните батерии са поместени в пода. Въпреки че теглото на хибридното Ferrari е нараснало с около 100кг., допълнителната мощ го компенсира, а разходът на гориво е смъкнат с около 35%.
Ferrari 599 Hybrid разполага и с познатата ни от болидите във Формула1 система за регенериране на кинетична енергия KERS, доставяща допълнителна мощ в определени моменти, когато например е необходимо изпреварване.
Очаквайте подробности за автомобила съвсем скоро!