Всички отдавна очакваме кабрио версията на модела 599 GTB Fiorano и ето, че тя вече е пред нас, тъй като от Ferrari решиха да я разкрият дни, преди отварянето на автосалона в Париж, където ще се състои нейният световен дебют.
Автомобилът е наречен SA Aperta и е предназначен само за истински ценители на марката, тъй като от него ще бъдат произведени само 80 екземпляра, символизиращи 80-те години, които навършва тази година дизайнерското студио и дългогодишен партньор на автопроизводителя – Pinifarina.
От Ferrari определят автомобила като истински роудстар, разполагащ с традиционен мек покрив, за който от компанията съветват да се ползва само когато метеорологичните условия са лоши.
Ferrari SA Aperta се отличава от 599 GTB Fiorano още с по-ниско предно стъкло, чиято рамка е оцветена в сиво, както и с ролбари зад главите на пътниците, предпазващи ги при евентуално преобръщане. Що се отнася до двигателя, той е познатият ни 6.0-литров V12, с мощност 670к.с.
Въпреки че инженерите на Ferrari са извършили промени по шасито, като цяло те са незначителни и това не е довело до увеличение на теглото, както обикновено става, когато някоя компания превърне едно купе в кабриолет, тъй като подсилва значително неговото шаси.
Автомобилът е наречен SA Aperta и е предназначен само за истински ценители на марката, тъй като от него ще бъдат произведени само 80 екземпляра, символизиращи 80-те години, които навършва тази година дизайнерското студио и дългогодишен партньор на автопроизводителя – Pinifarina.
От Ferrari определят автомобила като истински роудстар, разполагащ с традиционен мек покрив, за който от компанията съветват да се ползва само когато метеорологичните условия са лоши.
Ferrari SA Aperta се отличава от 599 GTB Fiorano още с по-ниско предно стъкло, чиято рамка е оцветена в сиво, както и с ролбари зад главите на пътниците, предпазващи ги при евентуално преобръщане. Що се отнася до двигателя, той е познатият ни 6.0-литров V12, с мощност 670к.с.
Въпреки че инженерите на Ferrari са извършили промени по шасито, като цяло те са незначителни и това не е довело до увеличение на теглото, както обикновено става, когато някоя компания превърне едно купе в кабриолет, тъй като подсилва значително неговото шаси.