Днес в Маранело, италианската компания Ferrari представи състезателна версия на 458 Italia, която е наречена 458 Challenge и ще участва в надпреварата Ferrari Challenge Trofeo Pirelli през 2011г.
Промените по автомобила включват ново окачване с по-твърди пружини, свалило автомобила с 30мм. към пътя, спирачна система Brembo с карбоно-керамични дискове и 19-инчови джанти, облечени със състезателни гуми Pirelli.
4.5-литровият V8 двигател не е претърпял никакви подобрения и продължава да доставя мощност от 570к.с., но инженерите на Ferrari са извършили промени по скоростната кутия, довели до подобряване на въртящия момент при ниски обороти.
В резултат на извършените модификации и намаленото тегло, постигнато чрез употреба на по-тънки и изработени от карбон елементи, Ferrari 458 Challenge е направил обиколка на пистата Фиорано с почти 2сек. по-бързо от своя предшественик F430 Challenge.
Промените по автомобила включват ново окачване с по-твърди пружини, свалило автомобила с 30мм. към пътя, спирачна система Brembo с карбоно-керамични дискове и 19-инчови джанти, облечени със състезателни гуми Pirelli.
4.5-литровият V8 двигател не е претърпял никакви подобрения и продължава да доставя мощност от 570к.с., но инженерите на Ferrari са извършили промени по скоростната кутия, довели до подобряване на въртящия момент при ниски обороти.
В резултат на извършените модификации и намаленото тегло, постигнато чрез употреба на по-тънки и изработени от карбон елементи, Ferrari 458 Challenge е направил обиколка на пистата Фиорано с почти 2сек. по-бързо от своя предшественик F430 Challenge.