Бруталните тунинг изпълнения винаги привличат вниманието, поради което не можем да пропуснем да ви запознаем с екстремния Chevrolet Camaro, създаден от канадеца Серж Леже.
Автомобилът спокойно може да бъде определен като драгстер, но същевременно е напудрен с червена кожена тапицерия и висококачествена мултимедийна система Pioneer, които в комбинация с черния цвят на каросерията гарантират приковаването на всички погледи към колата.
Тунингованото Camaro разполага с мощност от 1 419к.с., а максималният въртящ момент на 6.0-литровия V8 двигател достига 1 219Нм. Тази производителност е постигната чрез нови бутала, биелети и колянов вал, изработени от по-лек материал, монтиране на огромен турбокомпресор с марка Turbonetics, преработена всмукателна система и голям междинен охладител.
Подобна мощ обаче се нуждае и от определена доза допълнителна сигурност. Поради това се е наложило да се подсили конструкцията, чрез тръбна клетка, както и да се заменят скоростната кутия, кардана, задния мост и диференциала с по-надеждни.
Подменени са също изпускателната система, окачването, което вече е регулируемо, и спирачните механизми. Джантите пък са с размер 22 инча отпред и 24 инча отзад, а за да се поберат под калниците е било необходимо последните да се разширят.
Ако този автомобил ви е впечатлил и искате да разберете каква е неговата цена, за да си го купите, то вероятно ентусиазмът ви ще се изпари, като чуете сумата 320 000 щатски долара.
Автомобилът спокойно може да бъде определен като драгстер, но същевременно е напудрен с червена кожена тапицерия и висококачествена мултимедийна система Pioneer, които в комбинация с черния цвят на каросерията гарантират приковаването на всички погледи към колата.
Тунингованото Camaro разполага с мощност от 1 419к.с., а максималният въртящ момент на 6.0-литровия V8 двигател достига 1 219Нм. Тази производителност е постигната чрез нови бутала, биелети и колянов вал, изработени от по-лек материал, монтиране на огромен турбокомпресор с марка Turbonetics, преработена всмукателна система и голям междинен охладител.
Подобна мощ обаче се нуждае и от определена доза допълнителна сигурност. Поради това се е наложило да се подсили конструкцията, чрез тръбна клетка, както и да се заменят скоростната кутия, кардана, задния мост и диференциала с по-надеждни.
Подменени са също изпускателната система, окачването, което вече е регулируемо, и спирачните механизми. Джантите пък са с размер 22 инча отпред и 24 инча отзад, а за да се поберат под калниците е било необходимо последните да се разширят.
Ако този автомобил ви е впечатлил и искате да разберете каква е неговата цена, за да си го купите, то вероятно ентусиазмът ви ще се изпари, като чуете сумата 320 000 щатски долара.