Dunlop с гордост представя на изложението Top Gear Auto Show през тази и следващата седмица своите две световни премиери: гумата SP QuattroMaxx – свръхвисокоскоростна SUV гума с дизайн на страницата дело на Пининфарина, специално разработена за мощните спортни автомобили с висока проходимост (SUV) и гумата SP StreetResponse – първата използваща технологията Touch Technology стандартна гума, специално разработена за ентусиазираните водачи на компактните градски леки автомобили. Новите гуми на Dunlop ще бъдат изложени на щанда на Renault Nissan България на автомобилното изложение Top Gear Auto Show, което ще се проведе от 12 до 19 юни 2010г. в Зала „Фестивална” в София.
Новата гума на Dunlop SP QuattroMaxx е свръхвисокоскоростна лятна гума. Със своята гладка страница по дизайн на Пининфарина и отлични функционални показатели, тя е специално разработена и предназначена за нуждите на мощни спортни автомобили с висока проходимост (SUV) и прекрасно допълва естествената управляемост на тези големи и тежки автомобили.
Гумата SP StreetResponse е новата лятна гума, произведена с обновената Touch Technology. Тя беше специално разработена, за да осигури на ентусиазираните водачи на малки градски автомобили отлична управляемост на суха настилка, при това без да прави компромис с поведението на мокър път или със съпротивлението при търкаляне. Новата гума на Dunlop SP StreetResponse е всъщност първата стандартна гума, използваща Touch Technology.
Touch Technology осигурява отлична управляемост на суха настилка
Touch Technology на Dunlop съчетава голям брой високи технологии за гуми като например: технологията Multi Radius Tread Technology (MRT); специфичната система на прилягане на борта на гумата; по-плоският профил на протектора, както и асиметричната шарка на протектора с променлив коефициент земяІвода.
Характеристиките и предимствата на тези технологии са:
o по-твърд дизайн на шарката, който осигурява значително по-добър контрол върху развитието на стъпката при движение;
o по-плосък профил на протектора с 4 до 8% по-голяма контактна повърхност, в зависимост от размера и типа на гумата, осигуряващ по-добър тласък, по-голяма стабилност и подобрена обратна връзка с пътя;
o асиметрична шарка на протектора с променлив коефициент земяІвода, осигуряваща по-добра устойчивост на аквапланинг;
o специфична система за прилягане на борта на гумата, подсилваща тясната връзка между гумата и джантата за по-добър контрол и точност на управлението.
Това позволява на водачите да получат по-добра управляемост на суха настилка, нещо, което те винаги са търсели в летните гуми.
Освен успешната Touch Technology, новата гума SP QuattroMaxx се характеризира и със синтетичното влакно на DuPont™, KEVLAR®, което е пет пъти по-здраво от стоманата и запазва своята издържливост и еластичност при широк спектър от температури. То е използвано при много случаи с трудни условия – от моторните и водни спортове до авиацията и космическите технологии. Уникалната комбинация от свойства прави от KEVLAR® първостепенен избор при все по-голям брой приложения, където намаляването на теглото, увеличаването на здравината и устойчивостта на корозия значително повишават безопасността и ефективността.
Влакното KEVLAR® е вложено в апекса на гумата SP QuattroMaxx. Използването на подсилена с DuPont Kevlar маса за апекса на гумата се постига по-голяма твърдост на странùцата, което осигурява по-добра обратна връзка с пътя и по-голяма прецизност на управлението, както и подобрена стабилност в завой.
Новата гума на Dunlop SP QuattroMaxx е свръхвисокоскоростна лятна гума. Със своята гладка страница по дизайн на Пининфарина и отлични функционални показатели, тя е специално разработена и предназначена за нуждите на мощни спортни автомобили с висока проходимост (SUV) и прекрасно допълва естествената управляемост на тези големи и тежки автомобили.
Гумата SP StreetResponse е новата лятна гума, произведена с обновената Touch Technology. Тя беше специално разработена, за да осигури на ентусиазираните водачи на малки градски автомобили отлична управляемост на суха настилка, при това без да прави компромис с поведението на мокър път или със съпротивлението при търкаляне. Новата гума на Dunlop SP StreetResponse е всъщност първата стандартна гума, използваща Touch Technology.
Touch Technology осигурява отлична управляемост на суха настилка
Touch Technology на Dunlop съчетава голям брой високи технологии за гуми като например: технологията Multi Radius Tread Technology (MRT); специфичната система на прилягане на борта на гумата; по-плоският профил на протектора, както и асиметричната шарка на протектора с променлив коефициент земяІвода.
Характеристиките и предимствата на тези технологии са:
o по-твърд дизайн на шарката, който осигурява значително по-добър контрол върху развитието на стъпката при движение;
o по-плосък профил на протектора с 4 до 8% по-голяма контактна повърхност, в зависимост от размера и типа на гумата, осигуряващ по-добър тласък, по-голяма стабилност и подобрена обратна връзка с пътя;
o асиметрична шарка на протектора с променлив коефициент земяІвода, осигуряваща по-добра устойчивост на аквапланинг;
o специфична система за прилягане на борта на гумата, подсилваща тясната връзка между гумата и джантата за по-добър контрол и точност на управлението.
Това позволява на водачите да получат по-добра управляемост на суха настилка, нещо, което те винаги са търсели в летните гуми.
Освен успешната Touch Technology, новата гума SP QuattroMaxx се характеризира и със синтетичното влакно на DuPont™, KEVLAR®, което е пет пъти по-здраво от стоманата и запазва своята издържливост и еластичност при широк спектър от температури. То е използвано при много случаи с трудни условия – от моторните и водни спортове до авиацията и космическите технологии. Уникалната комбинация от свойства прави от KEVLAR® първостепенен избор при все по-голям брой приложения, където намаляването на теглото, увеличаването на здравината и устойчивостта на корозия значително повишават безопасността и ефективността.
Влакното KEVLAR® е вложено в апекса на гумата SP QuattroMaxx. Използването на подсилена с DuPont Kevlar маса за апекса на гумата се постига по-голяма твърдост на странùцата, което осигурява по-добра обратна връзка с пътя и по-голяма прецизност на управлението, както и подобрена стабилност в завой.