След сделката между Chrysler и Fiat, американската компания е по-спокойна за своето бъдеще и развитието на настоящи и нови модели. Двата концерна наскоро разкриха общия си план за развитие, първите резултати, от който вече са налице.
В един момент по-рано тази година, бъдещето на Dodge Viper беше неясно и имаше опасност неговото производство да бъде преустановено, но явно това вече е в миналото, тъй като американците представиха подобрена версия на Viper SRT10 ACR.
Автомобилът не е получил никакви външни промени, с изключение на пренастроеното задното крило, с което е оптимизирана стабилността му и силата на притискане към пътя. Механичните подобрения се състоят също в едно единствено нещо и това е по-късата пета скорост.
8.4-литровият V10 двигател на Dodge Viper SRT10 ACR не е претърпял никакви промени, като е запазил мощността си от 600к.с. и максималния си въртящ момент от 760Нм. Динамичните показатели за ускорение от 0-100км/ч. и за максимална скорост също са останали без промяна – съответно по-малко от 4сек. и 315км/ч.
Въпреки че подобренията по Dodge Viper SRT10 ACR модел 2010 са минимални, той успя да докаже себе си още преди да се появи на пазара. С пилота Крис Уинклър зад волана, автомобилът счупи рекорда за най-бърза обиколка на пистата Лагуна Сека, който беше поставен от Devon GTX само преди два месеца.
През 2010 година от Dodge Viper SRT10 ACR ще бъдат произведени 500 екземпляра, сред които ще има и лимитирани версии. Без никаква изненада, първата такава ще се нарича Laguna Seca и ще е посветена на подобрения рекорд.
Автор: admin
Публикувано на: 26.11.2009 12:56:47
Галерия Dodge Viper SRT10 ACR 2010
Читателски коментари
Твоят коментар