Вече ви представихме Dodge Challenger SRT-8 392, представляващ най-мощната модификация на модела за всички времена, която ще се предлага на пазара от 2011г., но от американската компания решиха да разпространят повече нейни снимки и да ни запознаят с измененията при стандартния Challenger модел 2011.
Dodge Challenger 2011 е получил нов двигател, модифицирано окачване и някои едва забележими козметични изменения по предния спойлер, отворите за въздух, капачката за резервоара и табелките на предните калници. В интериора са налице нов волан, седалки с променен дизайн и мемори функция и леко модифицирано арматурно табло.
Инженерите на Dodge са извършили модификации и по геометрията на предния и задния мост, като са добавени допълнителни елементи. Те, заедно с преработения спирачен усилвател и изцяло новия електро-хидравличен сервоусилвател на волана, са довели до подобрения в поведението на пътя и спирането на автомобила.
Dodge Challenger 2011 идва с нов 3.6-литров V6 двигател от семейство Pentastar, който е с мощност 305к.с. или с цели 55к.с. повече от тази на неговия предшественик. Новият агрегат е комбиниран с петстепенна автоматична трансмисия. 5.7-литровият HEMI V8 двигател остава също на линия, като ви припомняме, че неговата мощност е 376к.с.
Dodge Challenger 2011 е получил нов двигател, модифицирано окачване и някои едва забележими козметични изменения по предния спойлер, отворите за въздух, капачката за резервоара и табелките на предните калници. В интериора са налице нов волан, седалки с променен дизайн и мемори функция и леко модифицирано арматурно табло.
Инженерите на Dodge са извършили модификации и по геометрията на предния и задния мост, като са добавени допълнителни елементи. Те, заедно с преработения спирачен усилвател и изцяло новия електро-хидравличен сервоусилвател на волана, са довели до подобрения в поведението на пътя и спирането на автомобила.
Dodge Challenger 2011 идва с нов 3.6-литров V6 двигател от семейство Pentastar, който е с мощност 305к.с. или с цели 55к.с. повече от тази на неговия предшественик. Новият агрегат е комбиниран с петстепенна автоматична трансмисия. 5.7-литровият HEMI V8 двигател остава също на линия, като ви припомняме, че неговата мощност е 376к.с.