На 41-то изложение в Токио, Daihatsu представи четири автомобила. Това са обновеният Tanto Exe и три концепции, с които японската компания желае да покаже в каква насока ще се развиват моделите и в бъдеще.
Tanto Exe, който е наличен единствено на местния пазар, е станал по-лек и по-ефективен, а модификацията Custom вече предоставя още по-висок комфорт и лукс. Петвратият MPV модел е с обновен интериор, за изработката на който са използвани по-качествени материали и вече се предлага по-голям избор от цветове за него.
Първата концепция, която Daihatsu показа в Токио, е така наречената e:S. Тя представлява компактен градски автомобил, разполагащ с 660-кубиков бензинов двигател и старт/стоп система. Теглото на колата е само 700кг., а според компанията, разходът на гориво е около 3л. на 100км. пробег.
Daihatsu Basket Concept е оборудван със същия 660-кубиков агрегат, като e:S, но при него задвижването се предава към четирите колела. Успоредно с това превозно средство е кабриолет, което го превръща в идеално за летни пътешествия в планински райони.
Третата концепция на Daihatsu е с наименование Deca Deca. Тя е с кубест дизайн, като някой може да я сбърка с обикновен контейнер за превоз на товари. Формата обаче позволява интериорът да предлага изключителна мултифункционалност, правейки автомобила подходящ както за семейни пътувания, така и за работно място, като трансформацията отнема много малко време.
Tanto Exe, който е наличен единствено на местния пазар, е станал по-лек и по-ефективен, а модификацията Custom вече предоставя още по-висок комфорт и лукс. Петвратият MPV модел е с обновен интериор, за изработката на който са използвани по-качествени материали и вече се предлага по-голям избор от цветове за него.
Първата концепция, която Daihatsu показа в Токио, е така наречената e:S. Тя представлява компактен градски автомобил, разполагащ с 660-кубиков бензинов двигател и старт/стоп система. Теглото на колата е само 700кг., а според компанията, разходът на гориво е около 3л. на 100км. пробег.
Daihatsu Basket Concept е оборудван със същия 660-кубиков агрегат, като e:S, но при него задвижването се предава към четирите колела. Успоредно с това превозно средство е кабриолет, което го превръща в идеално за летни пътешествия в планински райони.
Третата концепция на Daihatsu е с наименование Deca Deca. Тя е с кубест дизайн, като някой може да я сбърка с обикновен контейнер за превоз на товари. Формата обаче позволява интериорът да предлага изключителна мултифункционалност, правейки автомобила подходящ както за семейни пътувания, така и за работно място, като трансформацията отнема много малко време.