От Citroen разпространиха официални снимки и информация за най-мощния DS3, чийто дебют ще се състои на изложението в Женева и от който ще бъдат произведени само 1 000 бройки.
Автомобилът, очаквано първоначално да се нарича DS3-R, е получил наименованието DS3 Racing, което напълно отговаря на неговата същност, продиктувана от дългогодишния опит и титли на компанията във WRC.
Citroen DS3 Racing е получил елементи и технологии директно от света на рали шампионатите, сред които множество карбонови детайли по екстериора на колата и аеродинамично тестван заден спойлер, подобряващ стабилността при високи скорости.
Окачването на автомобила е получило редица модификации, предната и задната следа са увеличени с по 30мм., а клиренсът е намален с 15мм., като всички тези подобрения са довели до коренна промяна в поведението на пътя.
DS3 Racing може да се похвали също с мощни четирибутални спирачни механизми, пренастроени кормилна система и ESP, 18-инчови джанти с уникален дизайн и спортна изпускателна система с хромиран накрайник.
Цветът и графиките на автомобила са абсолютно уникални за модела, като каросерията е тъмносива, а покривът, външните огледала и спирачните механизми са оранжеви.
Интериорът е напълно в синхрон с външността. Той е с множество карбонови елементи и широко приложение на оранжевия цват, а на специална табела е изписан серийният номер на автомобила.
Последен, но не и по-важност е двигателят на Citroen DS3 Racing, който е базиран на стандартния 1.6-литров, с мощност 156к.с. В следствие на многобройни модификации и оптимизации, агрегатът вече разполага с мощност от 200к.с., а максималният въртящ момент е нараснал от 240 на 275Нм. За съжаление, французите все още не разкриват какви са динамичните показатели на колата.
Автомобилът, очаквано първоначално да се нарича DS3-R, е получил наименованието DS3 Racing, което напълно отговаря на неговата същност, продиктувана от дългогодишния опит и титли на компанията във WRC.
Citroen DS3 Racing е получил елементи и технологии директно от света на рали шампионатите, сред които множество карбонови детайли по екстериора на колата и аеродинамично тестван заден спойлер, подобряващ стабилността при високи скорости.
Окачването на автомобила е получило редица модификации, предната и задната следа са увеличени с по 30мм., а клиренсът е намален с 15мм., като всички тези подобрения са довели до коренна промяна в поведението на пътя.
DS3 Racing може да се похвали също с мощни четирибутални спирачни механизми, пренастроени кормилна система и ESP, 18-инчови джанти с уникален дизайн и спортна изпускателна система с хромиран накрайник.
Цветът и графиките на автомобила са абсолютно уникални за модела, като каросерията е тъмносива, а покривът, външните огледала и спирачните механизми са оранжеви.
Интериорът е напълно в синхрон с външността. Той е с множество карбонови елементи и широко приложение на оранжевия цват, а на специална табела е изписан серийният номер на автомобила.
Последен, но не и по-важност е двигателят на Citroen DS3 Racing, който е базиран на стандартния 1.6-литров, с мощност 156к.с. В следствие на многобройни модификации и оптимизации, агрегатът вече разполага с мощност от 200к.с., а максималният въртящ момент е нараснал от 240 на 275Нм. За съжаление, французите все още не разкриват какви са динамичните показатели на колата.
Много добре изглежда. Сиво и оранжево - супер добра комбинация.