На автомобилното изложение в Женева, Citroen смая света с поредната си впечатляваща концепция, наречена Survolt. Французите вече са завършили прототипа и са решили да демонстрират на какво е способен.
На едноименната писта във френския град Льо Ман, изцяло задвижваният от електричество Citroen Survolt, управляван от пилота Ванина Икс, направи своите първи реални обиколки.
Спортният електромобил е с габарити 3,85м. дължина, 1,87м. широчина и едва 1,2м. височина. При направата на автомобила са използвани тръбно шаси и изцяло карбонова каросерия, а подът е плосък за по-добра аеродинамиката.
Citroen Survolt е оборудван с два електромотора, генериращи обща мощност от 300к.с., енергията за които се доставя от две 31-киловатови литиево-йонни батерии. Концепцията е в състояние да ускорява от 0-100км/ч. за по-малко от 5сек. и да развива максимална скорост от 260км/ч.
С напълно заредени батерии пък, Survolt може да измине разстояние от 200км. Презареждането им в домакински контакт става за 10 часа, а в специализирана станция с високо напрежение – само за 2 часа.
На едноименната писта във френския град Льо Ман, изцяло задвижваният от електричество Citroen Survolt, управляван от пилота Ванина Икс, направи своите първи реални обиколки.
Спортният електромобил е с габарити 3,85м. дължина, 1,87м. широчина и едва 1,2м. височина. При направата на автомобила са използвани тръбно шаси и изцяло карбонова каросерия, а подът е плосък за по-добра аеродинамиката.
Citroen Survolt е оборудван с два електромотора, генериращи обща мощност от 300к.с., енергията за които се доставя от две 31-киловатови литиево-йонни батерии. Концепцията е в състояние да ускорява от 0-100км/ч. за по-малко от 5сек. и да развива максимална скорост от 260км/ч.
С напълно заредени батерии пък, Survolt може да измине разстояние от 200км. Презареждането им в домакински контакт става за 10 часа, а в специализирана станция с високо напрежение – само за 2 часа.