Citroen лансира новата лятна колекция, с която попълва гардероба на DS3. Шикозният градски автомобил се сдобива с три нови теми лепенки на покрива - Co design, Map и Plane. Така, вече се предлагат 7 различни теми за персонализация на модела. Citroen DS3 получава и пакета сервизни услуги Citroen eTouch.
Темата Co design е разработена в духа на съвременното арт изкуство, разкрива нюйоркчанската култура на Keith Haring и препраща към илюстрациите на младите градски артисти.
Map пресъздава “френското осезание”, изразено с иконата на столицата на модата и нощния живот. Колкото до Plane, с тази визия се потапяме в света на видео игрите, където Citroen DS3 се превръща в един истински приключенски кораб, в който героите сте вие.
Сréative Technologie се настанява на борда на Citroen DS3 с услугите Citroen Спешна помощ и Citroen Пътна помощ по места. В случай на инцидент или катастрофа местоположението на автомобила се локализира лесно и бързо благодарение на модула GPS и интегрираната SIM карта. В автомобила са поставени два бутона – един «SOS» за спешни повиквания (в случай на удар повикването може да се самоактивира) и един «Шеврони» за повиквания към пътна помощ. Тези eTouch услуги са безплатни и активни 24-часово 7 дни в седмицата. Две други услуги ще бъдат включени до края на годината: Citroen Виртуална информация за автомобила (проследяване на техническото състояние и поддръжката на автомобила) и Citroen Eco Driving (проследяване на вредните емисии CO2), достъпни онлайн чрез MyCitroen.
Темата Co design е разработена в духа на съвременното арт изкуство, разкрива нюйоркчанската култура на Keith Haring и препраща към илюстрациите на младите градски артисти.
Map пресъздава “френското осезание”, изразено с иконата на столицата на модата и нощния живот. Колкото до Plane, с тази визия се потапяме в света на видео игрите, където Citroen DS3 се превръща в един истински приключенски кораб, в който героите сте вие.
Сréative Technologie се настанява на борда на Citroen DS3 с услугите Citroen Спешна помощ и Citroen Пътна помощ по места. В случай на инцидент или катастрофа местоположението на автомобила се локализира лесно и бързо благодарение на модула GPS и интегрираната SIM карта. В автомобила са поставени два бутона – един «SOS» за спешни повиквания (в случай на удар повикването може да се самоактивира) и един «Шеврони» за повиквания към пътна помощ. Тези eTouch услуги са безплатни и активни 24-часово 7 дни в седмицата. Две други услуги ще бъдат включени до края на годината: Citroen Виртуална информация за автомобила (проследяване на техническото състояние и поддръжката на автомобила) и Citroen Eco Driving (проследяване на вредните емисии CO2), достъпни онлайн чрез MyCitroen.