Автор: admin
Публикувано на: 15.08.2008 11:43:13

Рейтинг:

Citroen

Френската компания Citroen съвместно с автомобилното списание Intersection създадоха концепция, наречена Office, която е базирана на модела C6. Тя ще обикаля модни и развлекателни събития през следващите няколко месеца, а при интерес от страна на евентуални клиенти може да бъде пусната и в производство.

C6 Office е изцяло черен, както отвън така и отвътре, и спокойно може да се нарече „подвижен офис”. За оборудването на автомобила са се погрижили следните марки: BlackBerry (комуникации), Kenwood (HiFi), Superb'Sellerie (алкантара), Christofle (сребро), Navitec (часовник), Profilm's OVT (фолио за стъкла), Parotech (джанти), Michelin (гуми), Krug (шампанско), Fauchon (храна). 


Галерия Citroen C6 Office
Citroen C6 Office
Citroen C6 Office
Citroen C6 Office
Citroen C6 Office
Citroen C6 Office
Тагове: Citroen, Citroen C6, Intersection
Читателски коментари
Твоят коментар
Избери самоличност
Регистриран потребител: Посетител Анонимен:

Потребителско име:

Парола:

Произволно име:

URL адрес: http://

Login with Facebook
Коментар:
Проверка:
CAPTCHA

Въведи кода от картинката:

Нашите спонсори



Последни галерии
Ключови думи
autoblog.bg | motoblog.bg | travelblog.bg | mamablog.bg | fashionblog.bg | techblog.bg | funny.bg