Консултанти на Националната информационна линия за наркотиците започват работа със столични училища за повишаване на информираността на младите хора по въпроси, свързани с употребата на наркотици. Инициативата е част от кампанията „Сподели с приятел!”, която екипът на асоциация „Солидарност” – създател на Информационната линия за наркотиците, стартира в началото на април т.г. Проектът се реализира с финансовата подкрепа на програма МАТРА на Министерството на външните работи на Холандия.
Chevrolet е основен партньор в тази важна инициатива, а бестселърът Captiva спомага посланието и целият екип да достигнат до младите хора!
Проектът има подкрепата на Регионалния инспекторат по образованието в София и цели да запознае младите хора със социалния ефект от употребата на наркотици, да развенчае митовете, свързани с тези вещества, да отговори на често задавани от учениците въпроси за употребата им.
В началната фаза на проекта, която се проведе на 13 и 14 април, консултанти на Информационната линия посетиха пет столични училища – Националното училище за изящни изкуства „Илия Петров”, Първа английска езикова гимназия, 55 СОУ „Петко Каравелов”, Професионалната гимназия по телекомуникации и 105 СОУ „Атанас Далчев”. Близо 300 деца на възраст между 15 и 18 години бяха запознати през двата дни с ефектите и рисковете от употребата на наркотици, но и с възможностите, които единствената в България информационна линия за наркотиците дава за получаване на съвет и полезна информация във връзка с всякакви въпроси по отношение на наркотиците. Лице на кампанията „Сподели с приятел!” е популярният и харесван от младите хора телевизионен водещ Димитър Павлов, който през двата дни придружаваше екипа на информационната линия.
Kампанията „Сподели с приятел!” поставя началото на една по-дългосрочна инициатива, която консултанти на Информационната линия за наркотиците ще осъществяват в българските училища – посещения в часовете на класа и разпространение на достоверна и обективна информация за наркотиците и алкохола, ефектите и рисковете от тяхната употреба и местата, на които може да се получи информация и помощ. Кампанията ще продължи през цялата година като ще търси съдействието на училищните ръководства за среща с ученици в различни столични квартали.
Chevrolet е основен партньор в тази важна инициатива, а бестселърът Captiva спомага посланието и целият екип да достигнат до младите хора!
Проектът има подкрепата на Регионалния инспекторат по образованието в София и цели да запознае младите хора със социалния ефект от употребата на наркотици, да развенчае митовете, свързани с тези вещества, да отговори на често задавани от учениците въпроси за употребата им.
В началната фаза на проекта, която се проведе на 13 и 14 април, консултанти на Информационната линия посетиха пет столични училища – Националното училище за изящни изкуства „Илия Петров”, Първа английска езикова гимназия, 55 СОУ „Петко Каравелов”, Професионалната гимназия по телекомуникации и 105 СОУ „Атанас Далчев”. Близо 300 деца на възраст между 15 и 18 години бяха запознати през двата дни с ефектите и рисковете от употребата на наркотици, но и с възможностите, които единствената в България информационна линия за наркотиците дава за получаване на съвет и полезна информация във връзка с всякакви въпроси по отношение на наркотиците. Лице на кампанията „Сподели с приятел!” е популярният и харесван от младите хора телевизионен водещ Димитър Павлов, който през двата дни придружаваше екипа на информационната линия.
Kампанията „Сподели с приятел!” поставя началото на една по-дългосрочна инициатива, която консултанти на Информационната линия за наркотиците ще осъществяват в българските училища – посещения в часовете на класа и разпространение на достоверна и обективна информация за наркотиците и алкохола, ефектите и рисковете от тяхната употреба и местата, на които може да се получи информация и помощ. Кампанията ще продължи през цялата година като ще търси съдействието на училищните ръководства за среща с ученици в различни столични квартали.