Chevrolet Europe реализира 232 417 продажби на нови автомобили в периода януари - юни тази година, отбелязвайки ръст в размер на 16 401 автомобила или 8% в сравнение със същия период на предходната година (216 016 продадени нови автомобили през 2009-та). В същото време, делът на марката Chevrolet на европейския пазар се покачи с 0.14 пункта, достигайки 2.4%, благодарение на нарастването на дела на марката на пазарите в 13 европейски страни.
В България Chevrolet отбелязя ръст от 1,73% спрямо първата половина на 2009г., като пазарният дял на марката достигна 5,81%, a това е и един от водещите пазарни дялове в Европа. Chevrolet се изкачи на 7-ма позиция в генералното класиране на автомобилните производители, а Aveo сe превърна в един от най-продаваните модели за първите шест месеца на 2010г.
"Все повече и повече клиенти в Европа се запознават с нашата нова гама от продукти - страхотно изглеждащ минимодел, малки и компактни автомобили Chevrolet на изключително изгодни цени", отбеляза Уейн Бранън, ръководител на дейността на марката Chevrolet в Европа. "През 2011-та ние ще представим на пазара седем нови модела и ще разширим гамата си, покривайки повече от половината от сегментите на пазара, като досега имахме представители в само една трета от тях", добави Бранън.
Chevrolet се радва на сериозен ръст в продажбите на много от южноевропейските пазари като Испания, Франция, Португалия, Гърция и Турция. На пазарите в Дания, Холандия, Швеция и Белгия също бе отбелязано нарастване в обема на продажбите с трицифрени и двуцифрени числа.
В Русия, където пазарът бавно се възстановява, марката Chevrolet задържа своята позиция на първенец сред вносните автомобилни марки със стабилен пазарен дял от 6.5%.
Със своето ново предложение в сегмента на миниавтомобилите в лицето на градския Spark, Chevrolet успя да покачи дела си в този леко свиващ се сегмент от 5.7 на 7.0% в европейски мащаб и да се превърне в четвъртата по продажби марка в този сегмент с 50 127 реализирани автомобила на пазара.
В сегмента на компактните седани Chevrolet Cruze, носител на наградата „AUTOBEST Car of the Year 2010” и удостоен с максимална оценка от пет звезди в тестовете за безопасност EuroNCAP, продължава да заема позицията на пазарен лидер в много страни, заемайки пазарен дял до 36%, какъвто е случаят в Испания – там в периода януари-юли 2010-та са продадени общо 4 375 автомобила Cruze.
В България Chevrolet отбелязя ръст от 1,73% спрямо първата половина на 2009г., като пазарният дял на марката достигна 5,81%, a това е и един от водещите пазарни дялове в Европа. Chevrolet се изкачи на 7-ма позиция в генералното класиране на автомобилните производители, а Aveo сe превърна в един от най-продаваните модели за първите шест месеца на 2010г.
"Все повече и повече клиенти в Европа се запознават с нашата нова гама от продукти - страхотно изглеждащ минимодел, малки и компактни автомобили Chevrolet на изключително изгодни цени", отбеляза Уейн Бранън, ръководител на дейността на марката Chevrolet в Европа. "През 2011-та ние ще представим на пазара седем нови модела и ще разширим гамата си, покривайки повече от половината от сегментите на пазара, като досега имахме представители в само една трета от тях", добави Бранън.
Chevrolet се радва на сериозен ръст в продажбите на много от южноевропейските пазари като Испания, Франция, Португалия, Гърция и Турция. На пазарите в Дания, Холандия, Швеция и Белгия също бе отбелязано нарастване в обема на продажбите с трицифрени и двуцифрени числа.
В Русия, където пазарът бавно се възстановява, марката Chevrolet задържа своята позиция на първенец сред вносните автомобилни марки със стабилен пазарен дял от 6.5%.
Със своето ново предложение в сегмента на миниавтомобилите в лицето на градския Spark, Chevrolet успя да покачи дела си в този леко свиващ се сегмент от 5.7 на 7.0% в европейски мащаб и да се превърне в четвъртата по продажби марка в този сегмент с 50 127 реализирани автомобила на пазара.
В сегмента на компактните седани Chevrolet Cruze, носител на наградата „AUTOBEST Car of the Year 2010” и удостоен с максимална оценка от пет звезди в тестовете за безопасност EuroNCAP, продължава да заема позицията на пазарен лидер в много страни, заемайки пазарен дял до 36%, какъвто е случаят в Испания – там в периода януари-юли 2010-та са продадени общо 4 375 автомобила Cruze.