Chevrolet, водещата глобална автомобилна компания на концерна General Motors, ще бъде представена в Корея през 2011г. Президентът и изпълнителен директор на GM Daewoo Auto & Technology, Майк Аркамоне, днес направи изявление на пресконференция, проведена във връзка с откриването на Международното автомобилно изложение в Бусан.
“Представянето на Chevrolet ще осигури на нашите клиенти цяла палитра от впечатляващи нови модели от глобалната гама на марката, осигурявайки им по този начин повече възможности за избор”, отбелязва Аркамоне. “Това ще помогне на GM Daewoo да увеличи продажбите и пазарния си дял на местния пазар, генерирайки по този начин допълнителни приходи и гарантирайки сигурността на работните места. Ще бъдат създадени нови работни места и ще нараснат инвестициите в Корея. Ние считаме този процес за ключов по пътя към дългосрочния успех.”
Един от най-впечатляващите продукти, които корейските клиенти могат да очакват е, представения на щанда на GM Daewoo, Chevrolet Camaro. Известният спортен автомобил ще се продава в Корея от 2011-та година.
“Съгласно нашите пазарни изследвания, половината от всички корейци познават марката, а повече от 80 процента разпознават известния марков знак,” твърди Аркамоне. „ Това е ясен сигнал за позитивния имидж на Chevrolet, сред клиентите в Корея. Ние се надяваме на изключително топлото му приемане.”
Аракамоне изрично отбеляза, че днешното представяне означава съвместно съществуване, а не замяна на една марка с друга. “Нашето решение да представим Chevrolet е в полза на GM Daewoo и Корея,” допълни той.
Създадена през 1911г. и кръстена на известния автомобилен състезател Луи Шевроле, Chevrolet е една от четирите основни марки на GM. През миналата година, пазарният дял на Chevrolet достигна 44% от общите продажби на автомобили на GM по света, регистрирайки 21%-ен ръст спрямо продажбите от предишната година.
“GM представя новата марка в Корея, за да разшири присъствието си на местния пазар”, отбелязва президентът на GM International Operations Тим Лий. “През миналата година на 130 пазара по света бяха продадени 3.5 милиона автомобила, което поставя Chevrolet на четвърто място по продаваемост сред марките.”
Успехът на автомобили като новия Chevrolet Cruze и новото поколение на малкия Chevrolet Spark играят ключова роля за превръщането на Chevrolet в една от най-бързо развиващите се марки в света. Продажбите на Chevrolet през 2009-та бяха двойно по-големи от тези през 2005г..
“Chevrolet постигна успехи не само на развити пазари като тези в Северна Америка и Европа, но и в Азиатско-тихоокеанския район и Южна Америка.”, отбелязва Лий. “Ние сме убедени, че тези факти ще ни помогнат да поставим началото на нова ера в Корея.”
“Представянето на Chevrolet ще осигури на нашите клиенти цяла палитра от впечатляващи нови модели от глобалната гама на марката, осигурявайки им по този начин повече възможности за избор”, отбелязва Аркамоне. “Това ще помогне на GM Daewoo да увеличи продажбите и пазарния си дял на местния пазар, генерирайки по този начин допълнителни приходи и гарантирайки сигурността на работните места. Ще бъдат създадени нови работни места и ще нараснат инвестициите в Корея. Ние считаме този процес за ключов по пътя към дългосрочния успех.”
Един от най-впечатляващите продукти, които корейските клиенти могат да очакват е, представения на щанда на GM Daewoo, Chevrolet Camaro. Известният спортен автомобил ще се продава в Корея от 2011-та година.
“Съгласно нашите пазарни изследвания, половината от всички корейци познават марката, а повече от 80 процента разпознават известния марков знак,” твърди Аркамоне. „ Това е ясен сигнал за позитивния имидж на Chevrolet, сред клиентите в Корея. Ние се надяваме на изключително топлото му приемане.”
Аракамоне изрично отбеляза, че днешното представяне означава съвместно съществуване, а не замяна на една марка с друга. “Нашето решение да представим Chevrolet е в полза на GM Daewoo и Корея,” допълни той.
Създадена през 1911г. и кръстена на известния автомобилен състезател Луи Шевроле, Chevrolet е една от четирите основни марки на GM. През миналата година, пазарният дял на Chevrolet достигна 44% от общите продажби на автомобили на GM по света, регистрирайки 21%-ен ръст спрямо продажбите от предишната година.
“GM представя новата марка в Корея, за да разшири присъствието си на местния пазар”, отбелязва президентът на GM International Operations Тим Лий. “През миналата година на 130 пазара по света бяха продадени 3.5 милиона автомобила, което поставя Chevrolet на четвърто място по продаваемост сред марките.”
Успехът на автомобили като новия Chevrolet Cruze и новото поколение на малкия Chevrolet Spark играят ключова роля за превръщането на Chevrolet в една от най-бързо развиващите се марки в света. Продажбите на Chevrolet през 2009-та бяха двойно по-големи от тези през 2005г..
“Chevrolet постигна успехи не само на развити пазари като тези в Северна Америка и Европа, но и в Азиатско-тихоокеанския район и Южна Америка.”, отбелязва Лий. “Ние сме убедени, че тези факти ще ни помогнат да поставим началото на нова ера в Корея.”