От 22 до 24 юни София е домакин на първите Дни на креативността – проект, посветен на креативността като личностно умение, което човек развива и използва във всяка дейност от своя живот. Специален гост на тридневния форум е Анди Грийн – международен лектор в областта на креативния маркетинг и пъблик рилейшънс. Организатор на събитието е Apeiron Academy, а Chevrolet e основен партньор и едно от главните действащи лица.
По време на участието в Дни на креативността Анди Грийн използва „Най-малкия пресофис” в България за своите медийни срещи и интервюта. Уникалният подвижен пресцентър е поместен в новия Chevrolet Spark, оборудван с необходимата техника и ресурси.
Неизменно до Spark са бестселърът Captiva и глобалният Cruze, които са незименна част от програмата.
Анди Грийн сложи начало на Дните на креативността с тур на тема ”Чрез креативност към атрактивност: Как да използваме креативността?” Инициативата включва кратки срещи на Анди Грийн с ученици в езикови училища, бизнес организации и държавна администрация. Форумът предвижда и няколко специални събития, предназначени за различни професионални групи – Майсторски клас „Креативност и комуникации” за специалисти в сферата на маркетинг, реклама, ПР, корпоративни комуникации, Бизнес закуска „Креативността в полза на успешния лидер” за организационни мениджъри и Арена на креативността – най-мащабното събитие в програмата, планирано за специалисти с различен професионален профил и всички, проявяващи интерес към креативното мислене.
По време на участието в Дни на креативността Анди Грийн използва „Най-малкия пресофис” в България за своите медийни срещи и интервюта. Уникалният подвижен пресцентър е поместен в новия Chevrolet Spark, оборудван с необходимата техника и ресурси.
Неизменно до Spark са бестселърът Captiva и глобалният Cruze, които са незименна част от програмата.
Анди Грийн сложи начало на Дните на креативността с тур на тема ”Чрез креативност към атрактивност: Как да използваме креативността?” Инициативата включва кратки срещи на Анди Грийн с ученици в езикови училища, бизнес организации и държавна администрация. Форумът предвижда и няколко специални събития, предназначени за различни професионални групи – Майсторски клас „Креативност и комуникации” за специалисти в сферата на маркетинг, реклама, ПР, корпоративни комуникации, Бизнес закуска „Креативността в полза на успешния лидер” за организационни мениджъри и Арена на креативността – най-мащабното събитие в програмата, планирано за специалисти с различен професионален профил и всички, проявяващи интерес към креативното мислене.