Всички знаем на какво е способна немската тунинг компания Brabus, като се захване с някой модел на Mercedes, а когато това е SLS AMG, не смеем и да си помислим какво чудовище ще излезе накрая.
Специалистите вече са готови с първия си пакет за SLS, който по отношение на двигателен тунинг предлага единствено увеличена с 10к.с. мощност на 6.3-литровия агрегат, с които тя достига 573к.с. От Brabus обаче уверяват, че работят усилено по агрегата и със сигурност ще видим екстремна програма за него.
Допълнителната мощност е постигната чрез титаниева изпускателна система с четири 84мм. накрайника, която тежи едва 12 кг. и има два режима на издаване на звук. Любопитно е, че единият е по-тих от този на стандартната изпускателна система, а при другия се чува нормалният рев за подобен род автомобил.
Mercedes SLS е получил от Brabus също регулируемо окачване Ride Control, позволяващо клиренсът да бъде намален с до 40мм. и разполагащо с комфортен и спортен режим. В момента тунерите завършват и неговата функция Front Lift, която ще дава възможност да се повдига предницата на автомобила с 50мм. Това ще е изключително полезно при преминаване през неравности и при паркиране.
Новият бодикит, предназначен за SLS, е тестван от инженерите на Brabus във въздушен тунел. Той подобрява аеродинамиката и включва нови преден и заден спойлер, въздушни отвори на предната престилка и задна броня. Външният вид се допълва от олекотени джанти с размер 20 инча отпред и 21 инча отзад.
Интериорът на Mercedes SLS е в комбинация от черни кожа и напа, обшити с контрастиращ червен конец, а подът и праговете под вратите са облечени с вафлена кожа, като естествено клиентът може да избира между множество цветови комбинации. Освен това, са налице LED осветление в син цвят и нови циферблати.
Специалистите вече са готови с първия си пакет за SLS, който по отношение на двигателен тунинг предлага единствено увеличена с 10к.с. мощност на 6.3-литровия агрегат, с които тя достига 573к.с. От Brabus обаче уверяват, че работят усилено по агрегата и със сигурност ще видим екстремна програма за него.
Допълнителната мощност е постигната чрез титаниева изпускателна система с четири 84мм. накрайника, която тежи едва 12 кг. и има два режима на издаване на звук. Любопитно е, че единият е по-тих от този на стандартната изпускателна система, а при другия се чува нормалният рев за подобен род автомобил.
Mercedes SLS е получил от Brabus също регулируемо окачване Ride Control, позволяващо клиренсът да бъде намален с до 40мм. и разполагащо с комфортен и спортен режим. В момента тунерите завършват и неговата функция Front Lift, която ще дава възможност да се повдига предницата на автомобила с 50мм. Това ще е изключително полезно при преминаване през неравности и при паркиране.
Новият бодикит, предназначен за SLS, е тестван от инженерите на Brabus във въздушен тунел. Той подобрява аеродинамиката и включва нови преден и заден спойлер, въздушни отвори на предната престилка и задна броня. Външният вид се допълва от олекотени джанти с размер 20 инча отпред и 21 инча отзад.
Интериорът на Mercedes SLS е в комбинация от черни кожа и напа, обшити с контрастиращ червен конец, а подът и праговете под вратите са облечени с вафлена кожа, като естествено клиентът може да избира между множество цветови комбинации. Освен това, са налице LED осветление в син цвят и нови циферблати.