Немската компания Bosch представи поредното си технологично решение за подобряване на пътната безопасност. Основната функция на Side View Assist е да сигнализира за наличие на обекти в така наречената „мъртва зона”, по подобие на Blind Spot Assist на Mercedes.
Side View Assist използва ултразвукови сензори, подобно на системата за паркиране на Bosch. Те засичат обекти на разстояние до три метра отстрани и по диагонал, като водачът бива предупреждаван чрез светлинен сигнал, но ако не реагира се включва и звуков.
Ултразвуковите сензори се монтират от двете страни на предната и задната броня. Системата има способността да предотвратява фалшиви сигнали, като за целта се засича дали обектът (паркирали автомобили, пътни знаци и движещи се насреща превозни средства) първо е минал пред предните сензори.
Side View Assist работи при скорост на автомобила от 10 до 140км/ч., като извън този диапазон водачът не се предупреждава за опасности. Освен това, системата засича пътните знаци с ограничения на скоростта и сигнализира за тях на водача, но не се намесва пряко в неговите действия.
Side View Assist използва ултразвукови сензори, подобно на системата за паркиране на Bosch. Те засичат обекти на разстояние до три метра отстрани и по диагонал, като водачът бива предупреждаван чрез светлинен сигнал, но ако не реагира се включва и звуков.
Ултразвуковите сензори се монтират от двете страни на предната и задната броня. Системата има способността да предотвратява фалшиви сигнали, като за целта се засича дали обектът (паркирали автомобили, пътни знаци и движещи се насреща превозни средства) първо е минал пред предните сензори.
Side View Assist работи при скорост на автомобила от 10 до 140км/ч., като извън този диапазон водачът не се предупреждава за опасности. Освен това, системата засича пътните знаци с ограничения на скоростта и сигнализира за тях на водача, но не се намесва пряко в неговите действия.