През 2003г. британската компания Bentley въведе на пазара спортното купе Continental GT, което буквално изстреля продажбите на марката до невиждани за нея висини. В последствие се появиха множество модификации на модела, а сега дойде ред той да бъде обновен, за да е в крак с последните автомобилни тенденции.
Въпреки че на пръв поглед най-забележимите промени са по предната броня, радиаторната решетка, калниците, страничните огледала и светлините, от Bentley твърдят, че няма част от каросерията, която да не е била подменена. Безспорно най-грабващото в обновения Continental GT са неговите предни фарове, около които са монтирани дневни LED светлини.
В интериора видимите промени също са малко, като най-силно впечатление прави модифицираната централна конзола, но тук също има доста „скрити” нововъведение. Като начало са използвани още по-качествени материали за оформление, а предпазните колани вече не са вградени в седалките, което е позволило предните кресла да са по-тънки и да се освободи повече пространство отзад.
Двигателят на обновения Continental GT отново е 6.0-литровия W12, който обаче е получил допълнителни 15к.с. и 50Нм., като неговата мощност вече е 575к.с., а максималният му въртящ момент достига 699Нм. Повишената производителност е довела до подобрение на динамиката, като автомобилът ускорява от 0-100км/ч. за 4.4сек., което е с 0.2сек. по-бързо от предшественика му, и развива максимална скорост от 320км/ч. Същевременно от Bentley поясняват, че разходът на гориво е намален.
През 2011г. ще бъде въведен и нов агрегат за модела, който ще е 8-цилиндров 4.0-литров и се разработва съвместно с Audi, но ще бъде произвеждан от Bentley. За него обаче все още няма подробности. Bentley Continental GT 2011 може да се похвали и с някои други механични подобрения, сред които изпъкват модернизираното окачване и подобрената работа на кормилната уредба.
Въпреки че на пръв поглед най-забележимите промени са по предната броня, радиаторната решетка, калниците, страничните огледала и светлините, от Bentley твърдят, че няма част от каросерията, която да не е била подменена. Безспорно най-грабващото в обновения Continental GT са неговите предни фарове, около които са монтирани дневни LED светлини.
В интериора видимите промени също са малко, като най-силно впечатление прави модифицираната централна конзола, но тук също има доста „скрити” нововъведение. Като начало са използвани още по-качествени материали за оформление, а предпазните колани вече не са вградени в седалките, което е позволило предните кресла да са по-тънки и да се освободи повече пространство отзад.
Двигателят на обновения Continental GT отново е 6.0-литровия W12, който обаче е получил допълнителни 15к.с. и 50Нм., като неговата мощност вече е 575к.с., а максималният му въртящ момент достига 699Нм. Повишената производителност е довела до подобрение на динамиката, като автомобилът ускорява от 0-100км/ч. за 4.4сек., което е с 0.2сек. по-бързо от предшественика му, и развива максимална скорост от 320км/ч. Същевременно от Bentley поясняват, че разходът на гориво е намален.
През 2011г. ще бъде въведен и нов агрегат за модела, който ще е 8-цилиндров 4.0-литров и се разработва съвместно с Audi, но ще бъде произвеждан от Bentley. За него обаче все още няма подробности. Bentley Continental GT 2011 може да се похвали и с някои други механични подобрения, сред които изпъкват модернизираното окачване и подобрената работа на кормилната уредба.