След критичната за повечето автопроизводители 2009 година, през чието трето тримесечие BMW отчете едва 78 млн. евро печалба, 2010-те вдъхва известна доза оптимизъм, особено на баварците.
През третото тримесечие на тази година, BMW отчита цели 874млн. евро печалба, напомняща за добрите стари години преди кризата. Информацията беше оповестена от финансовия директор, който съобщи също, че приходите за този период са се увеличили с 36% до 11.3 млрд. евро.
Отличните резултати на баварската компания се дължат най-вече на постоянно увеличаващите се продажби в Китай, както и на пускането на новото поколение на 5-Series. Освен това, доста се е засилил и интересът към луксозния седан 7-Series.
За цялата 2010-та, немската компания BMW е планирала да продаде 1.4млн. автомобила в цял свят, като в това число са включени и моделите на Mini, които добиват все по-голяма популярност, особено сред младежите.
През третото тримесечие на тази година, BMW отчита цели 874млн. евро печалба, напомняща за добрите стари години преди кризата. Информацията беше оповестена от финансовия директор, който съобщи също, че приходите за този период са се увеличили с 36% до 11.3 млрд. евро.
Отличните резултати на баварската компания се дължат най-вече на постоянно увеличаващите се продажби в Китай, както и на пускането на новото поколение на 5-Series. Освен това, доста се е засилил и интересът към луксозния седан 7-Series.
За цялата 2010-та, немската компания BMW е планирала да продаде 1.4млн. автомобила в цял свят, като в това число са включени и моделите на Mini, които добиват все по-голяма популярност, особено сред младежите.