За втора поредна година BMW е "Любима марка" на българските потребители. Това стана ясно в рамките на годишната класацията "ЛЮБИМИТЕ МАРКИ", проект на месечното списание за икономика и мениджмънт "BG Business Bulletin". BMW бе предпочетена от 1 836 потребители, от общо 5 259 участвали в гласуването, с което заслужи първото място в категория автомобили.
Класацията "ЛЮБИМИТЕ МАРКИ" не разчита на жури при номинациите – те са свободни, основани единствено на потребителските предпочитания и не включват специални пазарни критерии. По този начин, “ЛЮБИМИТЕ МАРКИ” представя не експертното, а потребителското мнение за брандинга.
Крайното подреждане в класацията се формира в три етапа. В началото на конкурса потребителите имат възможност да избират марки от 20 категории, като посочат и един по свой избор. В тези отрасли всеки може да посочи своите любими марки - без списък от предложения, от които да се избира. Във втория етап участват топ 6 от брандовете във всеки от селектираните отрасли, като целта е да бъдат определени трите най-предпочитани марки в тях. В последния етап отново чрез гласуване бяха определени "любимите марки" в топ 10 отрасъла, събрали най-много гласове по време на втория етап.
Класацията "ЛЮБИМИТЕ МАРКИ" е израз на потребителските предпочитания към дадени брандове в различни отрасли. И не просто на предпочитанията, а на една истинска емоционална привързаност към конкретни марки, без които не можем. Любимите ни марки се избират чрез гласуване от страна на крайните потребители.
Класацията "ЛЮБИМИТЕ МАРКИ" не разчита на жури при номинациите – те са свободни, основани единствено на потребителските предпочитания и не включват специални пазарни критерии. По този начин, “ЛЮБИМИТЕ МАРКИ” представя не експертното, а потребителското мнение за брандинга.
Крайното подреждане в класацията се формира в три етапа. В началото на конкурса потребителите имат възможност да избират марки от 20 категории, като посочат и един по свой избор. В тези отрасли всеки може да посочи своите любими марки - без списък от предложения, от които да се избира. Във втория етап участват топ 6 от брандовете във всеки от селектираните отрасли, като целта е да бъдат определени трите най-предпочитани марки в тях. В последния етап отново чрез гласуване бяха определени "любимите марки" в топ 10 отрасъла, събрали най-много гласове по време на втория етап.
Класацията "ЛЮБИМИТЕ МАРКИ" е израз на потребителските предпочитания към дадени брандове в различни отрасли. И не просто на предпочитанията, а на една истинска емоционална привързаност към конкретни марки, без които не можем. Любимите ни марки се избират чрез гласуване от страна на крайните потребители.
Мерси съм - такава здрава унификация на моделите си правят че вече отдавна не ме кефи. Последния им свесен модел беше Е39