Най-съществена визуална разлика има в предната част на модела. Бъбрековидната решетка и фаровете са леко променени, а мигачите в последните вече са светодиодни. Предната броня също е модифицирана, като тя е получила две допълнителни пера, оцветени в сребристо.
Обновените 3-Series Coupe и Cabrio могат да се похвалят още с нови огледала, странични прагове и задна броня, както и със задни светлини, които също като предните мигачи са LED.
Промяна в интериора е претърпял единствено кабриолетът, чиято кожена тапицерия вече е с технология за отблъскване на слънчевите лъчи. От BMW твърдят, че благодарение на нея температурата на тъмните десени се запазва с до 20 градуса по-ниска, когато е изложена на слънце.
Върховата модификация 335i е оборудвана с новия двигател N55, при който за първи път са комбинирани технологиите TwinPower Turbo и High Precision Injection, заменящ настоящия N54. Агрегатът е шестцилиндров, турбинен, с работен обем 2 979куб.см., мощност 306к.с. при 5 800об/мин. и максимален въртящ момент 400Нм., който е наличен още при 1 200об/мин.
Новият трилитров двигател на BMW е по-екологичен и икономичен от своя предшественик. Комбинацията между него и шестстепенната механична скоростна кутия позволява на обновените 3-Series Coupe и Cabrio да ускоряват от 0-100км/ч. съответно за 5.3 и 5.5сек., като в същото време средните им разходи на гориво са 8.4 и 8.8л/100км., а отделяните CO2 емисии - 196 гр./км. и 205 гр./км.
Всички останали двигатели, с които са налични BMW 3-Series Coupe и Cabrio в момента, са получили леки подобрения, довели до увеличение на техните мощности и намаляване на отделяните CO2 емисии и консумацията на гориво. Обновените автомобили ще се предлагат от пролетта, когато ще се въведе и новата базова модификация 318i, оборудвана с двулитров бензинов агрегат, генериращ 143к.с.
Е какво му е номер едно? Японските коли са десет класи над немските.