От немската компания BMW потвърдиха официално, че работят по серийна версия на хибрида Vision EfficientDynamics, като дори разпространиха снимки на тестов автомобил, на които той е маскиран.
Продажбите на серийния модел ще стартират през 2013-та, като ви припомняме, че концепцията, която дебютира на изложението във Франкфурт през 2009-та, беше оборудвана с два електромотора и трицилиндров дизелов двигател, чиято комбинирана мощност е 328к.с.
Инженерите на BMW са постигнали феноменална аеродинамика при Vision EfficientDynamics, като неговият коефициент на челно съпротивление е само 0.22. В резултат на това, автомобилът ускорява от 0-100км/ч. за 4.8сек., като същевременно средният му разход на гориво е само 3.76л/100км., а отделяните CO2 емисии – 99гр/км.
По данни на баварската компания, Vision EfficientDynamics може да измине разстояние от 50км. само в електрически режим, а автономията на автомобила, като се използват цялата енергия в литиево-полимерната батерия и 24-те литра гориво в резервоара е 700км.
Продажбите на серийния модел ще стартират през 2013-та, като ви припомняме, че концепцията, която дебютира на изложението във Франкфурт през 2009-та, беше оборудвана с два електромотора и трицилиндров дизелов двигател, чиято комбинирана мощност е 328к.с.
Инженерите на BMW са постигнали феноменална аеродинамика при Vision EfficientDynamics, като неговият коефициент на челно съпротивление е само 0.22. В резултат на това, автомобилът ускорява от 0-100км/ч. за 4.8сек., като същевременно средният му разход на гориво е само 3.76л/100км., а отделяните CO2 емисии – 99гр/км.
По данни на баварската компания, Vision EfficientDynamics може да измине разстояние от 50км. само в електрически режим, а автономията на автомобила, като се използват цялата енергия в литиево-полимерната батерия и 24-те литра гориво в резервоара е 700км.