През последните осем години, най-продаваната премиум марка в САЩ беше Lexus, но нейното лидерство е на път да и бъде отнето от основния и конкурент BMW. Въпреки че статистиките за полугодието все още не са публикувани, резултатите от първите пет месеца са достатъчни, за да се смята, че баварците са доминирали през периода.
От началото на годината, продажбите на Lexus са спаднали с 37.2%, докато тези на BMW са намалели с 30.5%. Засега резултатите са в полза на немците, но имайте предвид, че на годишна база Lexus отново може да излезе най-продаваната марка, тъй като предстои да бъдат пуснати кабрио версията на модела IS и хибридният HS250h.
Трябва да отбележим, че северноамериканският пазар е най-големият за марката BMW. Делът на нейните продажби в САЩ е цели 23%, докато в родната Германия той е 19.6%.
От началото на годината, продажбите на Lexus са спаднали с 37.2%, докато тези на BMW са намалели с 30.5%. Засега резултатите са в полза на немците, но имайте предвид, че на годишна база Lexus отново може да излезе най-продаваната марка, тъй като предстои да бъдат пуснати кабрио версията на модела IS и хибридният HS250h.
Трябва да отбележим, че северноамериканският пазар е най-големият за марката BMW. Делът на нейните продажби в САЩ е цели 23%, докато в родната Германия той е 19.6%.