Единственият недостатък (ако може да се нарече така) на BMW 7-Series е, че не се предлага със задвижване към четирите колела и любителите на немски луксозни седани със система 4x4 трябва да избират между Audi А8 и Mercedes S-Class. От есента това вече няма да е така, тъй като баварците ще започнат да предлагат модела със система xDrive.
Системата за задвижване към четирите колела ще е налична при модификациите 750i и 750Li, които са с бензинов 4.4-литров V8 двигател, с мощност 407к.с. и максимален въртящ момент 600Нм. в диапазона 1750-4500об/мин.
Технологията xDrive е изключително прецизна и контролира електронно разпределението на мощността към четирите колела, така че да запази максималното сцепление с пътя и безопасността при шофиране.
Системата разпределя мощността между предните и задните колела в съотношение 40 към 60, но ако се наложи може да достигне до 20 към 80. Това се получава например при влизане с висока скорост в завой, като веднага след излизането от него xDrive се връща към стандартния си режим на работа.
Системата за задвижване към четирите колела ще е налична при модификациите 750i и 750Li, които са с бензинов 4.4-литров V8 двигател, с мощност 407к.с. и максимален въртящ момент 600Нм. в диапазона 1750-4500об/мин.
Технологията xDrive е изключително прецизна и контролира електронно разпределението на мощността към четирите колела, така че да запази максималното сцепление с пътя и безопасността при шофиране.
Системата разпределя мощността между предните и задните колела в съотношение 40 към 60, но ако се наложи може да достигне до 20 към 80. Това се получава например при влизане с висока скорост в завой, като веднага след излизането от него xDrive се връща към стандартния си режим на работа.