Не си мислете, че има грешка в цифрите, защото те са самата истина. По време на състоялия се през този уикенд Фестивал на скоростта в Гудууд беше представен един зловещ автомобил.
Компанията Cummins е използвала за база стар Austin Mini, но той е претърпял значителни модификации, за да може в него да се монтира 78-литровия V18 двигател QSK78, разработен от въпросната фирма.
Агрегатът разполага с цели 12 турбини, който спомагат за неговата феноменална мощност от 3 500к.с. и впечатляващ максимален въртящ момент от 14 000Нм. Теглото му пък е 11 тона, но за сметка на това той може да бъде приложен в превозни средства с товароносимост 360 тона.
Cummins е най-големият независим производител на дизелови двигатели в света, а създаденият от него Austin Mini има за цел единствено да промотира новия му агрегат. Тъй като инженерите не са могли да го монтират под капака, се е наложило удължаване на купето и позициониране в задната част.
Компанията Cummins е използвала за база стар Austin Mini, но той е претърпял значителни модификации, за да може в него да се монтира 78-литровия V18 двигател QSK78, разработен от въпросната фирма.
Агрегатът разполага с цели 12 турбини, който спомагат за неговата феноменална мощност от 3 500к.с. и впечатляващ максимален въртящ момент от 14 000Нм. Теглото му пък е 11 тона, но за сметка на това той може да бъде приложен в превозни средства с товароносимост 360 тона.
Cummins е най-големият независим производител на дизелови двигатели в света, а създаденият от него Austin Mini има за цел единствено да промотира новия му агрегат. Тъй като инженерите не са могли да го монтират под капака, се е наложило удължаване на купето и позициониране в задната част.