Партньорството между Audi и най-успешния футболен клуб в Германия, Байерн Мюнхен, преминаха на по-високо ниво, след като автопроизводителят обяви, че ще придобие финансов дял в клуба.
В рамките на три етапа, между май 2010г. и юли 2011г., Audi планира да купи общо 2.5 млн. акции, на стойност 90 млн. евро, и в крайна сметка да придобие 9.09-процентен дял в Байерн Мюнхен.
Според члена на Борда на директорите на Audi и шеф на Отдел маркетинг и производство, Петер Шварценбауер, това е революционна, макар и логична стъпка, която ще бъде от полза и за двете страни.
Бившият нападател и настоящ председател на Изпълнителния съвет в Байерн Мюнхен, Карл-Хайнц Румениге, заяви, че Audi ще открие много нови възможности пред тях, особено на азиатския пазар, където автопроизводителят има силно присъствие.
Партньорството между Audi и Байерн Мюнхен датира още от 2002г., а през 2003г. служителите на компанията създават „Audi FC Bayern Fan Club”, който в момента има над 5 000 члена и е най-големият в Германия.
В рамките на три етапа, между май 2010г. и юли 2011г., Audi планира да купи общо 2.5 млн. акции, на стойност 90 млн. евро, и в крайна сметка да придобие 9.09-процентен дял в Байерн Мюнхен.
Според члена на Борда на директорите на Audi и шеф на Отдел маркетинг и производство, Петер Шварценбауер, това е революционна, макар и логична стъпка, която ще бъде от полза и за двете страни.
Бившият нападател и настоящ председател на Изпълнителния съвет в Байерн Мюнхен, Карл-Хайнц Румениге, заяви, че Audi ще открие много нови възможности пред тях, особено на азиатския пазар, където автопроизводителят има силно присъствие.
Партньорството между Audi и Байерн Мюнхен датира още от 2002г., а през 2003г. служителите на компанията създават „Audi FC Bayern Fan Club”, който в момента има над 5 000 члена и е най-големият в Германия.