Най-очакваната премиера на автомобилното изложение в Лайпциг, което отваря врати за посетители на 10-ти април, безспорно е тази на обновеното Audi TT, за което от немската компания вече разпространиха официални снимки и информация.
През фейслифт са преминали и двете версии на модела - TT Coupe и TT Roadster, които са получили както леки козметични промени по броните, светлините, задния дифузер, волана и централната конзола, така и подобрени двигатели.
Моделът е станал с 20мм. по-дълъг от своя предшественик, като дължината му е 4 187мм. Той вече ще е наличен освен с настоящите цветове и в сивите Oolong Gray и Dakota Gray, червеното Volcano Red и синьото Scuba Blue. Само TTS пък е получил изцяло нова радиаторна решетка.
При двигателите, които са оптимизирани по отношение на енергийна ефективност, най-интересен е новият 2.0 TFSI, доставящ мощност от 211к.с. и максимален въртящ момент 350Нм. Той ще наследи настоящия такъв, при който показателите са съответно 200к.с. и 281Нм.
Audi TT 2.0 TFSI ускорява от 0-100км/ч. за 6.1сек. и развива скорост от 245км/ч., като същевременно средният разход на гориво е само 6.6л/100км. пробег. Тази модификация ще бъде налична и със S-tronic скоростна кутия с двоен съединител и задвижване Quattro, като в този случай ускорението до 100км/ч. става за 5.6сек.
Продажбите на обновения модел ще стартират в началото на лятото, като клиентите ще имат възможност да избират между механичен и автоматичен сгъваем покрив. Вторият се сгъва или разгъва само за 12сек., като процедурата може да се осъществява дори в движение, при скорост до 50км/ч.
През фейслифт са преминали и двете версии на модела - TT Coupe и TT Roadster, които са получили както леки козметични промени по броните, светлините, задния дифузер, волана и централната конзола, така и подобрени двигатели.
Моделът е станал с 20мм. по-дълъг от своя предшественик, като дължината му е 4 187мм. Той вече ще е наличен освен с настоящите цветове и в сивите Oolong Gray и Dakota Gray, червеното Volcano Red и синьото Scuba Blue. Само TTS пък е получил изцяло нова радиаторна решетка.
При двигателите, които са оптимизирани по отношение на енергийна ефективност, най-интересен е новият 2.0 TFSI, доставящ мощност от 211к.с. и максимален въртящ момент 350Нм. Той ще наследи настоящия такъв, при който показателите са съответно 200к.с. и 281Нм.
Audi TT 2.0 TFSI ускорява от 0-100км/ч. за 6.1сек. и развива скорост от 245км/ч., като същевременно средният разход на гориво е само 6.6л/100км. пробег. Тази модификация ще бъде налична и със S-tronic скоростна кутия с двоен съединител и задвижване Quattro, като в този случай ускорението до 100км/ч. става за 5.6сек.
Продажбите на обновения модел ще стартират в началото на лятото, като клиентите ще имат възможност да избират между механичен и автоматичен сгъваем покрив. Вторият се сгъва или разгъва само за 12сек., като процедурата може да се осъществява дори в движение, при скорост до 50км/ч.