Тунинг компаниите, които доработват суперавтомобили трябва да бъдат уважавани, тъй като тяхната работа може да се сравни с правенето на кавър версия на популярна песен – тя или става по-добра от оригинала, или е пълен провал.
Проектът на немската компания Sport Wheels върху Audi R8 Spyder в никакъв случай не може да се нарече провал, най-малкото защото тя е работила основно върху двигателя на автомобила, а що се отнася до стилистика, е заменила единствено джантите с 20-инчови.
Инженерите на Sport Wheels са разработили две нива за двигателен тунинг, като при първото мощността на 5.2-литровия V10 агрегат нараства от 525 на 565к.с., а максималният въртящ момент се увеличава от 530 на 560Нм.
При етап 2 нещата стават по-сериозни, тъй като при него се монтира нова изпускателна система и се препрограмира блокът за управление на агрегата, а резултата е повишаване на мощността до 600к.с. и на въртящия момент до 580Нм.
Проектът на немската компания Sport Wheels върху Audi R8 Spyder в никакъв случай не може да се нарече провал, най-малкото защото тя е работила основно върху двигателя на автомобила, а що се отнася до стилистика, е заменила единствено джантите с 20-инчови.
Инженерите на Sport Wheels са разработили две нива за двигателен тунинг, като при първото мощността на 5.2-литровия V10 агрегат нараства от 525 на 565к.с., а максималният въртящ момент се увеличава от 530 на 560Нм.
При етап 2 нещата стават по-сериозни, тъй като при него се монтира нова изпускателна система и се препрограмира блокът за управление на агрегата, а резултата е повишаване на мощността до 600к.с. и на въртящия момент до 580Нм.