На специална галавечер, състояла се в сградата на музея Модерна Пинакотека в Мюнхен, Audi представи най-новия модел в продуктовата си гама, който беше очакван с голямо нетърпение от всички фенове на марката, пък и не само.
A7 Sportback почти не се различава от прототипа Sportback Concept, дебютирал на изложението в Детройт през 2009г., и както сами го определят от Audi, той обединява в себе си комфорта на седана, елегантността на купето и практичността на комбито.
Габаритите на автомобила са 4 970мм. дължина, 1 910мм. широчина и 1 420мм. височина, като той използва платформата, върху което ще бъдат построени следващите поколения на Audi A6 седан и комби.
Петвратото купе има изключително удобен багажник, чийто стандартен обем е 535л., но задните седалки могат да падат в хоризонтално положение, при което обемът нараства на цели 1390л. Освен това, формата на задната врата позволява безпроблемно вкарване и изкарване на по-обемни товари.
При въвеждането си на пазара през есента, A7 Sportback ще е наличен с 4 двигателя, всички комбинирани със старт/стоп система и технология за регенериране на енергия от спирачките, а цената му в Германия ще започва от 51 650 евро.
Бензиновите агрегати са 2.8 FSI (204к.с.) и 3.0 TFSI (300к.с.), като модификациите, оборудвани с тях разполагат със система за задвижване към четирите колела quattro и S-Tronic скоростна кутия с двоен съединител. Първата ускорява от 0-100км/ч. за 8.3сек. и развива максимална скорост от 235км/ч., докато при по-мощната тези два показателя са съответно 5.6сек. и 250км/ч. (електронно ограничена).
Гамата от дизелови двигатели се състои от две версии на 3.0 TDI. Едната е с мощност 204к.с. и е комбинирана с автоматична multitronic трансмисия. Тази модификация ускорява от 0-100км/ч. за 8.1сек. и развива максимум 234км/ч., като същевременно разходът и на гориво е едва 5.3л/100км., а отделните CO2 емисии – 139гр/км.
Втората версия на трилитровия дизелов агрегат доставя мощност от 245к.с., а максималният и въртящ момент достига 500Нм., при това той е наличен в диапазона 1 400-3 250об/мин. Също като бензиновите модификации на A7 Sportback и тази разполага със система quattro и скоростна кутия S tronic. Автомобилът се изстрелва от 0-100км/ч. за 6.5сек., максималната му скорост е ограничена на 250км/ч., а средният разход на гориво е 6л/100км.
A7 Sportback почти не се различава от прототипа Sportback Concept, дебютирал на изложението в Детройт през 2009г., и както сами го определят от Audi, той обединява в себе си комфорта на седана, елегантността на купето и практичността на комбито.
Габаритите на автомобила са 4 970мм. дължина, 1 910мм. широчина и 1 420мм. височина, като той използва платформата, върху което ще бъдат построени следващите поколения на Audi A6 седан и комби.
Петвратото купе има изключително удобен багажник, чийто стандартен обем е 535л., но задните седалки могат да падат в хоризонтално положение, при което обемът нараства на цели 1390л. Освен това, формата на задната врата позволява безпроблемно вкарване и изкарване на по-обемни товари.
При въвеждането си на пазара през есента, A7 Sportback ще е наличен с 4 двигателя, всички комбинирани със старт/стоп система и технология за регенериране на енергия от спирачките, а цената му в Германия ще започва от 51 650 евро.
Бензиновите агрегати са 2.8 FSI (204к.с.) и 3.0 TFSI (300к.с.), като модификациите, оборудвани с тях разполагат със система за задвижване към четирите колела quattro и S-Tronic скоростна кутия с двоен съединител. Първата ускорява от 0-100км/ч. за 8.3сек. и развива максимална скорост от 235км/ч., докато при по-мощната тези два показателя са съответно 5.6сек. и 250км/ч. (електронно ограничена).
Гамата от дизелови двигатели се състои от две версии на 3.0 TDI. Едната е с мощност 204к.с. и е комбинирана с автоматична multitronic трансмисия. Тази модификация ускорява от 0-100км/ч. за 8.1сек. и развива максимум 234км/ч., като същевременно разходът и на гориво е едва 5.3л/100км., а отделните CO2 емисии – 139гр/км.
Втората версия на трилитровия дизелов агрегат доставя мощност от 245к.с., а максималният и въртящ момент достига 500Нм., при това той е наличен в диапазона 1 400-3 250об/мин. Също като бензиновите модификации на A7 Sportback и тази разполага със система quattro и скоростна кутия S tronic. Автомобилът се изстрелва от 0-100км/ч. за 6.5сек., максималната му скорост е ограничена на 250км/ч., а средният разход на гориво е 6л/100км.