След като направи дебют на изложението в Париж преди месец, горещото Audi A1 1.4 TSI привлече погледите на тунинг компаниите и ето, че първата от тях вече е готова с доработката си на автомобила.
Немските тунери от HS Motorsport обаче са работили съвместно с Autohaus Kempen, а резултатът е един по-агресивно изглеждащ мъник, разполагащ с повече мощност и богато оборудване.
Автомобилът е боядисан в матово сив цвят, а по цялата дължина на купето минава дебела черна лента. Модификации са извършени по броните, като в задната са вградени накрайниците на новата изпускателна система Fox Sport, чиито дизайн е вдъхновен от тези на Golf R.
Джантите също са нови с размер 18 инча, а интериорът на тунингованото Audi A1 1.4 TSI е в комбинация от черна и бяла кожа, като в него са монтирани състезателни седалки Recaro и мощна аудио система Alpine.
От HS Motorsport са пипнали и 1.4-литровия двигател на мъника, чиято мощност е нараснала от стандартните 122к.с. на 147к.с., а максималният му въртящ момент е увеличен от 200 на 250Нм.
За да подобрят стабилността на тунингованото возило, специалистите са заменили окачването с регулируемо на компанията H&R. То е намалило височината на автомобила с 55мм. отпред и с 60мм. отзад.
Немските тунери от HS Motorsport обаче са работили съвместно с Autohaus Kempen, а резултатът е един по-агресивно изглеждащ мъник, разполагащ с повече мощност и богато оборудване.
Автомобилът е боядисан в матово сив цвят, а по цялата дължина на купето минава дебела черна лента. Модификации са извършени по броните, като в задната са вградени накрайниците на новата изпускателна система Fox Sport, чиито дизайн е вдъхновен от тези на Golf R.
Джантите също са нови с размер 18 инча, а интериорът на тунингованото Audi A1 1.4 TSI е в комбинация от черна и бяла кожа, като в него са монтирани състезателни седалки Recaro и мощна аудио система Alpine.
От HS Motorsport са пипнали и 1.4-литровия двигател на мъника, чиято мощност е нараснала от стандартните 122к.с. на 147к.с., а максималният му въртящ момент е увеличен от 200 на 250Нм.
За да подобрят стабилността на тунингованото возило, специалистите са заменили окачването с регулируемо на компанията H&R. То е намалило височината на автомобила с 55мм. отпред и с 60мм. отзад.