Британската компания Arash Motor разпространи първи реални снимки на суперавтомобила си AF-10, които не са компютърни изображения и ни позволяват да добием по-ясна представа за него.
Освен това, вече са известни и окончателните технически характеристики на трите версии на Arash AF-10, както и, че в зависимост на коя от тях ще се спре клиентът, цената на машината ще е между 360 000 и 1 600 000 евро, като поръчките за нея вече са стартирали.
Суперавтомобилът използва 7.0-литровия V8 двигател на Chevrolet Corvette ZR1, който е комбиниран с шестстепенна механична трансмисия Graziano. Както беше обявено предварително, базовата версия е с 550к.с., а по-мощната с 800к.с. Промяна има само при върховата модификация на модела, която вместо с 1 000к.с., ще разполага с цели 1 200к.с.
Arash AF-10 е изработен почти изцяло от карбонови и алуминиеви компоненти, благодарение на което теглото му е под 1 200кг. Неговата спирачна система е с карбоно-керамични дискове на фирмата AP Racing, джантите му са 19-инчови отпред и 20-инчови отзад, а за каросерията се предлагат 17 цвята.
Освен това, вече са известни и окончателните технически характеристики на трите версии на Arash AF-10, както и, че в зависимост на коя от тях ще се спре клиентът, цената на машината ще е между 360 000 и 1 600 000 евро, като поръчките за нея вече са стартирали.
Суперавтомобилът използва 7.0-литровия V8 двигател на Chevrolet Corvette ZR1, който е комбиниран с шестстепенна механична трансмисия Graziano. Както беше обявено предварително, базовата версия е с 550к.с., а по-мощната с 800к.с. Промяна има само при върховата модификация на модела, която вместо с 1 000к.с., ще разполага с цели 1 200к.с.
Arash AF-10 е изработен почти изцяло от карбонови и алуминиеви компоненти, благодарение на което теглото му е под 1 200кг. Неговата спирачна система е с карбоно-керамични дискове на фирмата AP Racing, джантите му са 19-инчови отпред и 20-инчови отзад, а за каросерията се предлагат 17 цвята.