След множество доработки на чужди автомобили, дойде време немската компания Anderson Germany да посегне и на родната си супер машина Audi R8, която е нарекла R8 Racing Edition.
Автомобилът е получил аеродинамичен комплект, състоящ се от карбонови предна устна, дифузер и заден спойлер. Освен това, Anderson Germany са заменили и много елементи с такива, изработени от композитния материал, сред които капаците на страничните огледала, радиаторната решетка и рамките на въздушните отвори в предната броня.
Audi R8 Racing Edition може да се похвали и с уникални 19-инчови олекотени джанти, които също имат карбоново покритие по спиците си. Този материал преобладава и в интериора, чийто салон е оформен в комбинация от карбонова кожа и алкантара, които са обшити с акцентиращ оранжев конец.
Инженерите на Anderson Germany са тунинговали версията на Audi R8 с 5.2-литров V10 TFSI двигател, чиято мощност е нараснала от 525 на 585к.с. и позволява на автомобила да развива скорост от 327км/ч. Това е постигнато чрез модифицирано ECU, спортен въздушен филтър и нова изпускателна система, която тежи със 17кг. по-малко от стандартната и разполага със специални клапи за регулиране на звука.
Автомобилът е получил аеродинамичен комплект, състоящ се от карбонови предна устна, дифузер и заден спойлер. Освен това, Anderson Germany са заменили и много елементи с такива, изработени от композитния материал, сред които капаците на страничните огледала, радиаторната решетка и рамките на въздушните отвори в предната броня.
Audi R8 Racing Edition може да се похвали и с уникални 19-инчови олекотени джанти, които също имат карбоново покритие по спиците си. Този материал преобладава и в интериора, чийто салон е оформен в комбинация от карбонова кожа и алкантара, които са обшити с акцентиращ оранжев конец.
Инженерите на Anderson Germany са тунинговали версията на Audi R8 с 5.2-литров V10 TFSI двигател, чиято мощност е нараснала от 525 на 585к.с. и позволява на автомобила да развива скорост от 327км/ч. Това е постигнато чрез модифицирано ECU, спортен въздушен филтър и нова изпускателна система, която тежи със 17кг. по-малко от стандартната и разполага със специални клапи за регулиране на звука.