Според проучване, проведено от авторитетното списание Consumer Report, повечето американци проявяват интерес предимно към родните автомобили на компаниите General Motors, Chrysler и Ford.
Резултатите от проучването разкриват, че 81% от анкетираните се интересуват от закупуване на автомобил с американска марка, 47% се заглеждат по японските, а 46% –по европейските модели.
Повечето от участниците в анкетата предпочитат марката Ford, като според специалисти това се дължи на факта, че компанията е единствената от „Голямата тройка”, която не е искала финансова помощ от държавата.
Част от хората, които са заявили, че проявяват интерес към азиатските и европейските автомобили, са посочили също, че моделите на Chrysler и Ford им изглеждат непривлекателни, а не биха си купили кола на General Motors поради несигурното бъдеще на тази компания.
Много важни данни от проучването са, че потребителите обръщат все по-голямо внимание на горивната ефективност, качеството, сигурността и цената при покупка на автомобил, както и това, че 61% от анкетираните обмислят да закупят не ново, а употребявано превозно средство.
Резултатите от проучването разкриват, че 81% от анкетираните се интересуват от закупуване на автомобил с американска марка, 47% се заглеждат по японските, а 46% –по европейските модели.
Повечето от участниците в анкетата предпочитат марката Ford, като според специалисти това се дължи на факта, че компанията е единствената от „Голямата тройка”, която не е искала финансова помощ от държавата.
Част от хората, които са заявили, че проявяват интерес към азиатските и европейските автомобили, са посочили също, че моделите на Chrysler и Ford им изглеждат непривлекателни, а не биха си купили кола на General Motors поради несигурното бъдеще на тази компания.
Много важни данни от проучването са, че потребителите обръщат все по-голямо внимание на горивната ефективност, качеството, сигурността и цената при покупка на автомобил, както и това, че 61% от анкетираните обмислят да закупят не ново, а употребявано превозно средство.
Този заем е за развитие на екологични технологии и модели, а не е финансова помощ.