Северноамериканското подразделение на BMW представи приложението си за смартфони, носещо наименованието Roadside Assistance, което може да се ползва от собствениците на новите модели на баварците, продавани официално на територията на САЩ.
Посредством BMW Roadside Assistance, собственикът получава постоянно информация за състоянието на своя автомобил и в случай на проблем разбира за него дори и да не е до машината си.
Приложението позволява също да се изпрати сигнал за техническа поддръжка до сервизните центрове на BMW, в случай на възникване на повреда по автомобила. Припомняме ви, че от 1999г. насам това може да стане чрез натискане на бутон в автомобила, но за целта водачът трябва да е в него.
С помощта на приложението, едно мобилно устройство може да съхранява информация за до четири автомобила, като то е достъпно за собствениците на iPhone, BlackBerry и смартфоните с операционна система Android.
Посредством BMW Roadside Assistance, собственикът получава постоянно информация за състоянието на своя автомобил и в случай на проблем разбира за него дори и да не е до машината си.
Приложението позволява също да се изпрати сигнал за техническа поддръжка до сервизните центрове на BMW, в случай на възникване на повреда по автомобила. Припомняме ви, че от 1999г. насам това може да стане чрез натискане на бутон в автомобила, но за целта водачът трябва да е в него.
С помощта на приложението, едно мобилно устройство може да съхранява информация за до четири автомобила, като то е достъпно за собствениците на iPhone, BlackBerry и смартфоните с операционна система Android.
eeee bravo!!!!!tova e mn qko bahti ;);););)