Заместникът на Alfa Romeo 147 трябваше да се появи още тази година, но италианската компания забави модела с няколко месеца и той ще направи своя официален дебют на изложението в Женева през март.
Отдавна се спекулираше с името на автомобила, като първоначално се смяташе, че той ще бъде наречен 149, в последствие от Alfa Romeo подхвърлиха варианта Milano, но в крайна сметка се оказа, че той ще се нарича Giulietta, като италианците вече разпространиха снимки и първоначална информация за него.
Всъщност името Giulietta не е ново, а идва от едноименен модел на Alfa Romeo, произвеждан в периода 1954–1965г. Той се е предлагал във версии седан, купе и кабриолет, а топ двигателят му е бил 1.3-литров, с мощност 116к.с.
Външният вид на новата Giulietta следва дизайнерските линии на модела MiTo, като тя ще се позиционира именно над него в продуктовата линия на Alfa Romeo. Автомобилът е създаден върху новата платформа C-Evo, която е разработка на Fiat Group и ще бъде използвана също за бъдещи модели на Chrysler и Dodge.
Габаритите на Alfa Romeo Giulietta са 4 350мм. дължина, 1 800мм. широчина и 1 460мм. височина, а междуосието е 2 630мм. Това означава, че наследникът на 147 е нараснал във всяко отношение, като е увеличен и товарният му капацитет от 292 на 350 литра.
При въвеждането си на пазара през пролетта на следващата година, новият автомобил ще се предлага с два бензинови и два дизелови двигателя. Първите ще са 1.4-литрови Multiair,с мощности 120 и 170к.с., а вторите 1.6 и 2.0-литрови JTDM, доставящи съответно мощност от 105 и 180к.с.
Година по-късно, Alfa Romeo ще въведе и спортната модификация Giulietta Quadrifoglio Verde, която ще разчита на бензинов, 1.7-литров турбодвигател, чиято мощност ще достига 235к.с.
От италианската компания са си поставили амбициозната цел да продават по 100 000 бройки годишно от модела, за което са го оборудвали с доста екстри и технологии. Giulietta разполага с електронен диференциал Q2, тракшън контрол VDC и новата регулираща окачването система DNA.
Отдавна се спекулираше с името на автомобила, като първоначално се смяташе, че той ще бъде наречен 149, в последствие от Alfa Romeo подхвърлиха варианта Milano, но в крайна сметка се оказа, че той ще се нарича Giulietta, като италианците вече разпространиха снимки и първоначална информация за него.
Всъщност името Giulietta не е ново, а идва от едноименен модел на Alfa Romeo, произвеждан в периода 1954–1965г. Той се е предлагал във версии седан, купе и кабриолет, а топ двигателят му е бил 1.3-литров, с мощност 116к.с.
Външният вид на новата Giulietta следва дизайнерските линии на модела MiTo, като тя ще се позиционира именно над него в продуктовата линия на Alfa Romeo. Автомобилът е създаден върху новата платформа C-Evo, която е разработка на Fiat Group и ще бъде използвана също за бъдещи модели на Chrysler и Dodge.
Габаритите на Alfa Romeo Giulietta са 4 350мм. дължина, 1 800мм. широчина и 1 460мм. височина, а междуосието е 2 630мм. Това означава, че наследникът на 147 е нараснал във всяко отношение, като е увеличен и товарният му капацитет от 292 на 350 литра.
При въвеждането си на пазара през пролетта на следващата година, новият автомобил ще се предлага с два бензинови и два дизелови двигателя. Първите ще са 1.4-литрови Multiair,с мощности 120 и 170к.с., а вторите 1.6 и 2.0-литрови JTDM, доставящи съответно мощност от 105 и 180к.с.
Година по-късно, Alfa Romeo ще въведе и спортната модификация Giulietta Quadrifoglio Verde, която ще разчита на бензинов, 1.7-литров турбодвигател, чиято мощност ще достига 235к.с.
От италианската компания са си поставили амбициозната цел да продават по 100 000 бройки годишно от модела, за което са го оборудвали с доста екстри и технологии. Giulietta разполага с електронен диференциал Q2, тракшън контрол VDC и новата регулираща окачването система DNA.