Уникалната за BMW Group концепция за висококвалифицирана помощ на пътя BMW Mobile Service навърши 25 години. Тя гарантира премиум обслужване на клиентите на марките BMW и MINI, 24 часа, 365 дни в годината. С постоянното въвеждане на иновационни технологии и новаторски услуги от BMW ConnectedDrive, днес решаването на проблемите е още по-ефективно и бързо.
Благодарение на BMW Mobile Service клиентите на BMW Group могат да разчитат на премиум качество, дори когато удоволствието от шофирането бъде прекъснато за кратко. Несравнимата ефективност на BMW Mobile Service се дължи основно на факта, че всички специалисти, които се грижат за проблемите на клиента, от операторите в контролния център до мобилните техници, са висококвалифицирани технически експерти от BMW. В 86% от всички случаи те дават възможност на водачите на автомобили с марка BMW или MINI да продължат, бързо след повредата.
Постоянната достъпност на тези експерти през цялото денонощие е осигурена в тясно сътрудничество с партньорите от мрежата BMW Дилъри. В много случаи специалистите на BMW в оперативния център в Мюнхен са способни още от самото начало, по телефона, да установят причината за повредата в сътрудничество с клиента. А сега тази дистанционна диагностика става още по-ефективна, защото моделите оборудвани с BMW TeleServices в рамките на BMW ConnectedDrive са способни да препращат данните нужни за диагностициране и идентифициране на проблема.
Така сервизните автомобили на BMW Mobile Service пристигат на място с необходимите оригинални части за BMW и МINI, специални инструменти и уреди за диагностика. Ако се наложи, автомобилът на клиента се изтегля до близък BMW Сервизен център, където повредата може да бъде отстранена, в много случаи извън работно време и през почивните дни.
Благодарение на BMW TeleServices, в редица случаи проблемът може да бъде разрешен и дистанционно. Например, ако повредата е резултат от грешка в електронния контрол, техник в оперативния център може да осигури нужното съдействие директно от бюрото си – по сигурна телефонна линия, той изпраща сигнал на автомобила, за да рестартира контролната част, отстранявайки проблема по този бърз и лесен начин.
Предоставянето на бърза и ефективна помощ в случай на повреда е един от най-важните фактори за гарантиране и поддържане на удовлетворението сред клиентите. Водачите на BMW и МINI оценяват високите технологични стандарти на техниците в BMW Mobile Service, особено защото в голямата част от случаите тези специалисти позволяват на водача да продължи веднага със собствения си автомобил. В редките случаи, в които това не е възможно, планът за мобилност на BMW и MINI „Mobile Care” дори покрива разходите в рамките на територията на Европа за такси, автомобил под наем, настаняване в хотел, или транспортиране на автомобила обратно до дома.
С постоянното разширяване на новите услуги на системата BMW ConnectedDrive, която вече се предлага за почти всички актуални модели на BMW, броят на клиентите, които се възползват от тези иновативни решения, предлагани само от BMW, нараства непрекъснато.
За първи път автомобили на BMW Mobile Service се въвждат през лятото на 1984г. и оттогава техният брой непрекъснато расте. Първият официален Сервизен автомобил е втора генерация BMW 5-Series. Автомобилите на BMW Mobile Service се модернизират постоянно. Днес, тази функция изпълняват модели, като BMW X3, BMW X5 и BMW 5-Series Touring, оборудвани с цялостен набор от работни и диагностични инструменти. В цял свят функционират 830 такива автомобили. Услугата е достъпна в 19 европейски страни и на почти всички пазари извън Европа.
Благодарение на BMW Mobile Service клиентите на BMW Group могат да разчитат на премиум качество, дори когато удоволствието от шофирането бъде прекъснато за кратко. Несравнимата ефективност на BMW Mobile Service се дължи основно на факта, че всички специалисти, които се грижат за проблемите на клиента, от операторите в контролния център до мобилните техници, са висококвалифицирани технически експерти от BMW. В 86% от всички случаи те дават възможност на водачите на автомобили с марка BMW или MINI да продължат, бързо след повредата.
Постоянната достъпност на тези експерти през цялото денонощие е осигурена в тясно сътрудничество с партньорите от мрежата BMW Дилъри. В много случаи специалистите на BMW в оперативния център в Мюнхен са способни още от самото начало, по телефона, да установят причината за повредата в сътрудничество с клиента. А сега тази дистанционна диагностика става още по-ефективна, защото моделите оборудвани с BMW TeleServices в рамките на BMW ConnectedDrive са способни да препращат данните нужни за диагностициране и идентифициране на проблема.
Така сервизните автомобили на BMW Mobile Service пристигат на място с необходимите оригинални части за BMW и МINI, специални инструменти и уреди за диагностика. Ако се наложи, автомобилът на клиента се изтегля до близък BMW Сервизен център, където повредата може да бъде отстранена, в много случаи извън работно време и през почивните дни.
Благодарение на BMW TeleServices, в редица случаи проблемът може да бъде разрешен и дистанционно. Например, ако повредата е резултат от грешка в електронния контрол, техник в оперативния център може да осигури нужното съдействие директно от бюрото си – по сигурна телефонна линия, той изпраща сигнал на автомобила, за да рестартира контролната част, отстранявайки проблема по този бърз и лесен начин.
Предоставянето на бърза и ефективна помощ в случай на повреда е един от най-важните фактори за гарантиране и поддържане на удовлетворението сред клиентите. Водачите на BMW и МINI оценяват високите технологични стандарти на техниците в BMW Mobile Service, особено защото в голямата част от случаите тези специалисти позволяват на водача да продължи веднага със собствения си автомобил. В редките случаи, в които това не е възможно, планът за мобилност на BMW и MINI „Mobile Care” дори покрива разходите в рамките на територията на Европа за такси, автомобил под наем, настаняване в хотел, или транспортиране на автомобила обратно до дома.
С постоянното разширяване на новите услуги на системата BMW ConnectedDrive, която вече се предлага за почти всички актуални модели на BMW, броят на клиентите, които се възползват от тези иновативни решения, предлагани само от BMW, нараства непрекъснато.
За първи път автомобили на BMW Mobile Service се въвждат през лятото на 1984г. и оттогава техният брой непрекъснато расте. Първият официален Сервизен автомобил е втора генерация BMW 5-Series. Автомобилите на BMW Mobile Service се модернизират постоянно. Днес, тази функция изпълняват модели, като BMW X3, BMW X5 и BMW 5-Series Touring, оборудвани с цялостен набор от работни и диагностични инструменти. В цял свят функционират 830 такива автомобили. Услугата е достъпна в 19 европейски страни и на почти всички пазари извън Европа.