От Peugeot разпространиха първи официални снимки и кратка информация за новия си модел 508, който е базиран на концепцията 5 by Peugeot, дебютирала на тазгодишното изложение в Женева. При това французите разкриват версиите хечбек и комби на модела.
Моделът е запазил доста от чертите на концепцията и ще се появи на европейския пазар, включително и в България, в началото на 2011г. Още с лансирането си на пазара, Peugeot 508 ще се предлага във версии хечбек и комби, чиито дължини са съответно 4 700 и 4 810мм.
Въпреки че липсват конкретни данни за двигателите на 508, от Peugeot разкриват, че всички дизелови агрегати ще разполагат със системата e-Hdi, включваща старт/стоп технология от ново поколение.
Вероятно през 2012-та Peugeot 508 ще получи и хибридна модификация, оборудвана с технологията Hybrid4. Тя ще е със задвижване към четирите колела, като ще може да се движи и изцяло на електричество. Комбинираната мощност на нейните агрегати ще е 200к.с., а отделяните вредни емисии в комбиниран цикъл – 99гр/км.
Първоначално производството на Peugeot 508 ще се осъществява само във френския завод в Рен-ла-Жане, но в последствие моделът ще се сглобява и в Юан (Китай), като продукцията от там ще е предназначена за местния пазар.
Моделът е запазил доста от чертите на концепцията и ще се появи на европейския пазар, включително и в България, в началото на 2011г. Още с лансирането си на пазара, Peugeot 508 ще се предлага във версии хечбек и комби, чиито дължини са съответно 4 700 и 4 810мм.
Въпреки че липсват конкретни данни за двигателите на 508, от Peugeot разкриват, че всички дизелови агрегати ще разполагат със системата e-Hdi, включваща старт/стоп технология от ново поколение.
Вероятно през 2012-та Peugeot 508 ще получи и хибридна модификация, оборудвана с технологията Hybrid4. Тя ще е със задвижване към четирите колела, като ще може да се движи и изцяло на електричество. Комбинираната мощност на нейните агрегати ще е 200к.с., а отделяните вредни емисии в комбиниран цикъл – 99гр/км.
Първоначално производството на Peugeot 508 ще се осъществява само във френския завод в Рен-ла-Жане, но в последствие моделът ще се сглобява и в Юан (Китай), като продукцията от там ще е предназначена за местния пазар.