Моделът GT-R на компанията Nissan е безспорно един от най-добрите спортни автомобили на нашето съвремие, благодарение на това, че японците ежегодно правят подобрения по него и оптимизират качествата му.
Модел 2011, който ще се появи на пазара през февруари, е с увеличена мощност до 530к.с. при 6 400об/мин. и нараснал максимален въртящ момент до 612Нм., наличен в диапазона 3 200- 6 000об/мин.
Въпреки по-голямата производителност, Nissan GT-R 2011 е станал по-икономичен и екологичен, като средният му разход на гориво е 8.5л/100км. Все още не е ясно обаче, дали са подобрени динамичните качества на колата.
Отвън автомобилът е претърпял промени по броните, радиаторната решетка, светлините и накрайниците на изпускателната система. Освен това, инженерите на компанията са успели да намалят коефициента му на челно съпротивление от 0.27 на 0.26.
Nissan GT-R 2011 е екипиран и с нови 20-инчови джанти с марка Rays, които са по-леки от старите и са облечени с високоскоростни гуми Dunlop SP SPORT MAXX GT 600 DSST CTT.
Освежаване е извършено и в интериора на автомобила, като то е засегнало предимно централната конзола. Материалите за оформлението на вътрешността пък са станали по-качествени и има по-голям избор за персонализация.
Модел 2011, който ще се появи на пазара през февруари, е с увеличена мощност до 530к.с. при 6 400об/мин. и нараснал максимален въртящ момент до 612Нм., наличен в диапазона 3 200- 6 000об/мин.
Въпреки по-голямата производителност, Nissan GT-R 2011 е станал по-икономичен и екологичен, като средният му разход на гориво е 8.5л/100км. Все още не е ясно обаче, дали са подобрени динамичните качества на колата.
Отвън автомобилът е претърпял промени по броните, радиаторната решетка, светлините и накрайниците на изпускателната система. Освен това, инженерите на компанията са успели да намалят коефициента му на челно съпротивление от 0.27 на 0.26.
Nissan GT-R 2011 е екипиран и с нови 20-инчови джанти с марка Rays, които са по-леки от старите и са облечени с високоскоростни гуми Dunlop SP SPORT MAXX GT 600 DSST CTT.
Освежаване е извършено и в интериора на автомобила, като то е засегнало предимно централната конзола. Материалите за оформлението на вътрешността пък са станали по-качествени и има по-голям избор за персонализация.