Всички знаем за модела BIMOTO на немската тунинг компания MTM, който е базиран на предишното Audi TT и е оборудван с два 1.8-литрови турбодвигателя, с обща мощност 1 020к.с.
С появата на новото поколение на Audi TT, очакванията към MTM са да разработят и негова подобна версия. Немците все още не споменават нищо по този въпрос, но за сметка на това представиха своя програма за най-мощната версия на модела - TT RS.
От MTM предлагат три нива за увеличение мощността на 2.5-литровия турбодвигател на Audi TT RS. При тях се извършва модификация на блока за управление и се заменя изпускателната система с нова, която е с клапа за регулиране на звука, а резултатът и при трите е наличие на по-голям въртящия момент при по-ниски обороти.
При Stage 1 мощността на двигателя нараства от стандартните 340 на 404к.с., а максималният въртящ момент е 450Нм. Stage 2 добавя още 4к.с. и 10Нм., а при Stage 3, автомобилът разполага с 424к.с. и 560Нм., позволяващи му да ускорява от 0-100км/ч. за 4.2сек. и да развива 297км/ч.
Освен черните стикери с надписи MTM и TT RS, немските тунери предлагат за външността на автомобила единствено 19 и 20-инчови джанти, които са взаимствани именно от гореспоменатия BIMOTO.
С появата на новото поколение на Audi TT, очакванията към MTM са да разработят и негова подобна версия. Немците все още не споменават нищо по този въпрос, но за сметка на това представиха своя програма за най-мощната версия на модела - TT RS.
От MTM предлагат три нива за увеличение мощността на 2.5-литровия турбодвигател на Audi TT RS. При тях се извършва модификация на блока за управление и се заменя изпускателната система с нова, която е с клапа за регулиране на звука, а резултатът и при трите е наличие на по-голям въртящия момент при по-ниски обороти.
При Stage 1 мощността на двигателя нараства от стандартните 340 на 404к.с., а максималният въртящ момент е 450Нм. Stage 2 добавя още 4к.с. и 10Нм., а при Stage 3, автомобилът разполага с 424к.с. и 560Нм., позволяващи му да ускорява от 0-100км/ч. за 4.2сек. и да развива 297км/ч.
Освен черните стикери с надписи MTM и TT RS, немските тунери предлагат за външността на автомобила единствено 19 и 20-инчови джанти, които са взаимствани именно от гореспоменатия BIMOTO.
BIMOTO е нещо уникално.