На провеждащото се в момента изложение в Женева направи дебют най-мощната версия на Renault Megane, носеща традиционното наименование RS.
Автомобилът е с типичният агресивен вид, като предната броня е с вградени LED светлини, а спойлерите на нея са вдъхновени от тези на болидите от Формула1. Спортният хечбек е с по-големи въздушни отвори, разширени арки на калниците, нови странични прагове и масивен заден дифузер, в който са вградени трапецовидните ауспухови накрайници.
Междуколесната база на Renault Megane RS е 2 585мм., което е с 10мм. повече от тази на стандартния модел. Увеличено е и разстоянието между двете предни и двете задни колела, съответно с 48 и 50мм., а теглото на автомобила е намалено чрез замяна на някои от елементите с алуминиеви.
Двигателят на спортния Megane е 2.0-литров, с мощност 250к.с. и максимален въртящ момент 340Нм., комбиниран с шестстепенна механична трансмисия. Автомобилът ускорява от 0-100км/ч. за 6.9сек. и развива максимална скорост от 225км/ч., а средната консумация на гориво е 8.2л. на 100км. пробег.
Renault Megane RS е получил нови амортисьори и предни стабилизатори, а окачването ще се предлага във версии Cup и Sport. При първата е постигнат баланс между комфорта и спорта, а при втората амортисьорите са със 7мм. по-ниски и е модифицирана кормилната уредба.